Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paardengek0 schreef:halen jullie de manen van een schleich paard af? met een nagelvijltje lukt het niet... Wil de shetlandhengst nieuwe manen geven.
StephanieHx schreef:Paardengek0 schreef:halen jullie de manen van een schleich paard af? met een nagelvijltje lukt het niet... Wil de shetlandhengst nieuwe manen geven.
Ik haal het eraf met een stanley mesje. !Pasop! Doe wel voorzichtig, als je uitschiet met zo'n mesje is het: of je vinger eraf of je paard doormidden. (okay... misschien een beetje overdreven?)
StephanieHx schreef:Paardengek0 schreef:halen jullie de manen van een schleich paard af? met een nagelvijltje lukt het niet... Wil de shetlandhengst nieuwe manen geven.
Ik haal het eraf met een stanley mesje. !Pasop! Doe wel voorzichtig, als je uitschiet met zo'n mesje is het: of je vinger eraf of je paard doormidden. (okay... misschien een beetje overdreven?)
birrie1709 schreef:ow dat had ik ook maar met het stanley mesje ging mij erg goed af(ik had wel van die tuinhandschoenen aan voor de zekerheid)
ik ben nu de percheron hengst aan het vermerrieën maar dat stuk tussen de benen gaat erg lastig