Wil beginnen aan repaint op dressuurmerrie (dubbel) zie ik dat het een kleurvariant is. Allebei uit 2004 maar de een is veel donkerder dan de ander. De lichte wilde ik repainten, maar weet niet of ik het nu nog wil *twijfelaar* .
Palmbierlove
Geplaatst: 29-06-11 09:38
Zo hier een lange bijleespost van mij
Gister door de onweer om half 7 mijn laptop uitgeplugd, en daarna nog naar de manege geweest, daar was het rustig, maar om half 10 begon het daar ook en thuis was het nog bezig.. Maar het is hier weer hard gegaan.. Nu zit ik op school op mijn laptop te wachten tot wanneer ik toets heb *zucht*
@pip tot wanneer duurt je wedstrijd?
@pacokuzies ik ga beginnen aan een palomino op de dartmoorhengst, moet alleen nog de kleur uitproberen hij is voor eigen gebruik, namelijk een oud lievelingspony van mij
en ik wil ook nog een valk maken, ook een oud lievelingspony
alleen mijn kamer is ook op zolder en daar was het gister ook bloedje heet..
@Jin die verf gebruik ik ook en haal die idd ook bij de v&d, meestal met een prijzencircus, dan zijn ze 6 halen, 4 betalen (hoop dat dat snel weer komt)
Ik heb bij die stanley vorige maand een andere appaloosa gekocht en binnengekregen dus hij is wel betrouwbaar en het is volgens mij een hij.. Denk wel dat het dubbelen zijn, want hij heeft nu weer een andere appaloosa erop staan en die heeft wel andere krassen erop zitten dan bij de mijne die ik binnen had gekregen.. Sommigen van zijn paardjes zijn idd duur, maar anderen best wel goedkoop..
ik weet nog niet tot waneer mijn wedstrijd duurt. ik heb op mijn site een kopje staan met wedstrijd en daar staat een lijst met paarden waarvan ik eigenlijk nog foto's nodig heb... dat is ook de rede van de wedstrijd. zodra ik van de meeste paarden een foto heb, zal ik hier een einddatum zeggen.
ik ben mijn percheron nu aant schruren met schuurpapier om de lelijk e dingen weg te halen dalyk wordt t een merrie en het is nu net alsof hij een grijze vliegendeken op heeft
@ palmbierlove ik ben benieuwd naar het resultaat
@ naborah gewoon doen als je hem verprutst kun je de verf er weer afhalen en opnieuw proberen
Palmbierlove
Geplaatst: 29-06-11 10:15
ok, de meeste van die paarden heb ik wel, dus ik zal nog wel s even kijken wanneer ik leuke foto's kan maken.. ook nog ff een locatie zoeken..
Ik wilde een hele tijd geleden al beginnen met repainten, paardje gekocht en al maar heb het nooit aan gedurft om te beginnen. Heeft iemand tips hoe ik moet beginnen, met welke verf en op welke manier. Ik leef ondertussen nog even heel dit topic door.
ik wil de koe waarmee ik bezig ben het hoofjdje laten en een been naar voren zetten maar kan ik dat wel dan want hij si wel al geverft met acryl of boeit dat niet zo veel?
ik denk trouwens dat ik eens ga oefenen met repainten, alleen ik wil natuurlijk niet oefenen op schleich dus ik heb een ander slachtoffer uitgezocht...een of ander plastic paard wit met oranje vlekken .