gaan we er nu al mee gooien? dan heb ik er ook nog wel een paar.
Thats_me: thnx voor de tip zal mn eyeliner bewaren als ie leeg is, gaat alleen nog ff duren geloof ik. en zal er ook een foto van maken, maar ben niet zo tevreden over t resultaat tot nu toe.
Voor zo ver zichtbaar is 'ie goed gelukt! Chapeau! Ziet er erg aanhankelijk uit.
Was jij ook niet 'die Tamara' die in de AlmereVandaag (?) stond?
Eilish
Geplaatst: 13-03-11 22:59
Bedankt
He, jij komt ook uit Almere! Ja, ik stond in de Almere deze week, met mijn verzorgpaard Beer, omdat ik hem mee naar school had genomen En ik heet Tara
Naborah
Geplaatst: 13-03-11 23:04
Tara, sorry . Ik had het artikel gelezen *lees verder nooit de krant *. Vond het erg interessant. Een van de zinnen heeft ook de strekking van: "Wie langs het schoolgebouw kwam moest gedacht hebben wat die paardenkont uit het raam deed." . Hier moest ik toch wel op grinniken. Als ik een passend verzorgpaardje gevonden hebt, gaat die ook - hoe dan ook - ooit mee naar school, vinden ze vast leuk ... Vind het nog steeds interessant hoe dat allemaal gaat, zo'n karakteranalyse, heb alleen geen dik spaarvarken, en tegenwoordig kan je zonder dikke-roze-knorrer veel dingen al niet meer.
zo ben een week op vakantie geweest en zie dat jullie niet stil hebben gezeten.. nu ff geen tijd om alles bij te lezen, doe ik nog wel s.. ik heb nu ook de dartmoorhengst gekocht bij een v&d in eindhoven en daar stonden ze redelijk netjes en heb de mooiste er uit gezocht..
misschien zijn ze samen verdwenen haha naja mijne zal nie ver komen op 3 benen . Zit nu met smart te wachten op de postbode die mijn satchmo komt brenge hihi