Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Negerzoen schreef:xAppelmoes schreef:Ik krijg wss een pony van minimaal 1.55 en ik ben ongeveer 1.76, de pony is normaal gebouwd.
Zou dat passen?:)
Ik ben zelf 1.76 en ik moet toch echt een paard van minimaal 1.65 hebben.. liefst zelfs groter dan 1.70!
xNaomi_ schreef:KLfan schreef:Laatste past kwa lengte! kwa gewicht weet ik niet , vind je een beetje te stevig.
Dat is onzin![]()
Een Haflinger is sterk en er juist voor om wat "zwaardere" personen te dragen
Past zeker
lisannee93 schreef:Ik vind je nog wel passen kwa lengte, maar ik vind je ook wat stevig voor een paard. En dan gaat het er hier even niet om of het een haflinger is of niet. Ik denk ook dat het voor jezelf fijner is om wat lichter te zijn tijdens het paardrijden, maakt het toch wat makkelijker. Overigens echt niet gemeen bedoelt hoor!
Een koudbloed kan gemiddeld 12% van zijn gewicht dragen zonder dat het extra schade veroorzaakt. Dus als je weet hoeveel je haffie weegt kun je uitrekenen of jij hem extra schade toebrengt nav je gewicht; (Mocht je twijfelen.) Het ziet er niet uit alsof je hem belemmert.