Zou inderdaad heel goed kunnen dat het de prezwalski is. Ik zal hier in de buurt eens kijken, er was hier een winkel die nog heel lang de fjord en de vos ijslander hadden nadat ze uit de collectie waren.
SanneLeoni
Geplaatst: 05-01-11 16:17
2 jaar geleden na het plaatsen van een advertentie op marktplaats reageerde er een winkel in almere die beweerde dat zij de ijslander (vos) en het arabische veulentje (oud) nog konden leveren. Mijn vader werkte destijds daar in de buurt en is voor mij naar de winkel gegaan..
wat bleek, ze hadden echt nog 3 oude ijslanders staan voor 5,50, per stuk Helemaal nieuw uit de fabriek!
Ook in Haarlem kwam ik een winkel tegen die de oude shire verkocht voor 3,50! Helaas was die winkel faillet en dus niet meer geopend Later ben ik er nog eens gaan kijken, maar het paardje was weg!
Ik had het tegen ajockeydream, omdat je nu natuurlijk ook die clydesdale hengst hebt.
Naborah
Geplaatst: 05-01-11 17:19
Sanne, welke winkel in Almere ? Hier is het aanbod steeds beperkter, bestel nu steeds vaker onlline, maar dan kan je niet zelf bepalen welke je het mooist vind..