Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wildgirl schreef:Neroo schreef:van de ostheopaat heb ik groen licht gekregen
Ben benieuwd wat de rest van bokt zegt
[img]http://i183.photobucket.com/album s/x165/Daninero/Nero/Nero053.jpg[/img]
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je daar benieuwd naar bent want je wéét dat je nu een stel kontenlikkers krijgt en weer een stel mensen die eerlijk voor hun mening uitkomen waar vervolgens weer een vette discussie over gaat beginnen......
Je wéét dat je te zwaar bent nero, wat een ostheopaat ook zegt.
Ik vind het super dat je iets aan je gewicht wilt doen maar met zo'n post blijf je de discussie over jouw gewicht en je pony op gang houden.
Waarom?
Wildgirl schreef:Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je daar benieuwd naar bent want je wéét dat je nu een stel kontenlikkers krijgt en weer een stel mensen die eerlijk voor hun mening uitkomen waar vervolgens weer een vette discussie over gaat beginnen......
Ik vind het super dat je iets aan je gewicht wilt doen maar met zo'n post blijf je de discussie over jouw gewicht en je pony op gang houden.
Waarom?
LADPR schreef:Waarom zit equidea op het randje? Als ze haar beugels op normale dressuur lengte heeft komt ze enit eens onder de buik uit! Dat snap ik dan ook weer niet.
kaoutar schreef:Lieziej heb je ook andere foto's?
Want nu zijn je benen kort.
Door het springen.
Gewoon 1 van dressuur.
x_Marr schreef:Wildgirl schreef:Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je daar benieuwd naar bent want je wéét dat je nu een stel kontenlikkers krijgt en weer een stel mensen die eerlijk voor hun mening uitkomen waar vervolgens weer een vette discussie over gaat beginnen......
Waarom?
Eerlijk, het verbaast me nogal dat jij nu opeens in dit topic bent nu Dani hier een foto heeft neergezet, en nu kom je alleen afkraken en zeggen dat ze geen foto mag plaatsenDaar is dit topic niet voor
Ieder mag zijn eigen mening geven