Nou dat past nog prima, volgens mij is het ruitertje echt een super lichtgewichtje
Is de pony al wat ouder of niet? Hij ziet er in ieder geval super schatzig uit
Wel uitkijken idd dat je niet tegen de knieën van je pony komt. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Is de pony al wat ouder of niet? Hij ziet er in ieder geval super schatzig uit
Wel uitkijken idd dat je niet tegen de knieën van je pony komt.
maar je moet niet teveel groeien, of doe je dat niet meer? 

Leentje_ schreef:marielle_p: te groot.. + dat de pony ook zelf wel wat overgewicht heeft denk ik
x__Ellis: kan zékér nog
net alsof ik overgewicht heb... ( even voor de duidelijk heid; dat heb ik dus duidelijk niet!

? ben namelijk al 5x wezen kijken , maar durf niet zomaar van 'PAST' te zeggen
Jorine_ilysm schreef:Moet je je aanmelden om te beoordelen ofniet? ben namelijk al 5x wezen kijken , maar durf niet zomaar van 'PAST' te zeggen
Leentje_ schreef:past
alleen wel zorgen dat je met je been niet in de weg zit hé
marielle_p schreef:mijn pony krijgt een veulen (doe daarom alleen nog maar stappen en rustig aan) en heeft dus geen overgewicht![]()
ik ben het rijden nu ook steeds meer aan het afbouwen
en ik ben niet te zwaar voor me pony!
Leentje_ schreef:marielle_p: te groot.. + dat de pony ook zelf wel wat overgewicht heeft denk ik
x__Ellis: kan zékér nog
maar hoezo OOK?net alsof ik overgewicht heb... ( even voor de duidelijk heid; dat heb ik dus duidelijk niet!
Leentje_ schreef:Jorine_ilysm schreef:Moet je je aanmelden om te beoordelen ofniet? ben namelijk al 5x wezen kijken , maar durf niet zomaar van 'PAST' te zeggen
nee je moet je er niet voor aanmelden hoor
marielle_p schreef:maar is het ook erg als je er te groot voor ben maar niet te zwaar?
kun je dan nog gewoon blijven rijden?