Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
speedy_ schreef:is dit geen slowchat?
weet niet of het hier mag ofniet..
willen jullie trouwens nog even antwoord geven of ik te groot ben?/
Boutje schreef:Mijn dochter is heel erg hard gegroeid en maakt zich zorgen dat ze te groot wordt voor haar pony.
Het is een welsh pony van 132 ongeveer, mijn dochter is 164 cm groot en weegt 39 kg.
Ik vind dat het nog kan, wat denken jullie?
superwoman schreef:Fieeekk schreef:
Ik vind je veel te groot en te zwaar.
Op de foto lijkt het zadel ook te klein voor jou, maar het is niet helemaal duidelijk.
Bij een passend zadel, moet je een platte hand achter je kont neer kunnen leggen (horizontaal)
stef schreef:kan je vanaf een foto zien wat het meisje weegt? best knap.....
Anyway, ik zou niet op een 8 rekenen als je op wedstrijd gaat, maar ik vind het geen super storende combinatie. Leuke pony ook
stef schreef:superwoman, jammer dat je er niet serieus op in gaat. Ik was namelijk wel serieus
superwoman schreef:Maar de vraag is en blijft dus, wanneer lijdt de pony eronder?
Je kunt niet zeggen dat de pony het zelf aangeeft, bijv dat hij teveel
biks kan eten, omdat dat er staat en daar koliek van kan krijgen, kan zelfs dodelijk zijn.
Een pony kijkt niet vooruit.
Feit is ook je van dat zwaar werk eerder blessures of slijtage krijgt dan van licht werk.
Yamcha schreef:karoliena schreef:Ze nemen het wel aan als het hen goed uitkomt... is mij opgevallen.Ja dat klopt, heel intressant stukje in het BIT alleen niemand wil dat helaas aannemen wat daar in staat als je dat zegt