Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
VivaByoux schreef:Een goede naam vinden is moeilijk, maar als je eenmaal een naam hebt moet je hem niet meer veranderen. Ik heb nu al jaren @Daniquebyoux en het loopt. Nu kan ik het niet meer veranderen vind ik, dit is het nou eenmaal
Gisteren een shoutout gehad van Matilde Brandt en dat doet de volgers weer stijgen, ik zit nu op 10,7 k. Ik doe het niet om de volgers, maar erkenning van Matilde vind ik toch echt.. een eer. Klinkt heel dom, want zelfs zonder dat zou ik doen wat ik doe, maar ze is toch een enorme inspiratie
Vandaag trouwens een shoot gedaan.. zohee ben zo ongeduldig om ze op insta te plaatsen
kyrkelover schreef:Ik doe ook niet aan follow4follow vind ik niks.
Zit nu eindelijk over de 100 volgers hoop voor eind januari aan de 100 tot 150 te zitten.
Als ik 200/250 volgers heb ga ik wellicht ook vloggen.
VivaByoux schreef:Het komt idd wel, zodra mensen je ontdekken komt er steeds meer bij. Van mond tot mond reclame moet je het hebben. Ik doe amper aan shoutouts, hier en daar eentje en ik doe ook niet aan follow for follows. Vind ik zo'n onzin...
Edit: Foto van een shoot van vandaag, als ik mijn volgers zo'n beetje ken gaan ze deze foto waarderen
[ [url=m/cyjBnf.jpg]Afbeelding[/url] ]
kyrkelover schreef:Ja instagram accounts van andere mensen die meer volgers hebben en jou foto's als het ware gebruiken.