Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Juuultjee schreef:hihiihihihih geeft helemaal niets hoor!
zullen we maar verder gaan op pb?
ik heb laatst 18 paarden, 2 ezels, 2 honden en een kat binnengekregen!sommige beetje beschadigt maar ben er toch erg blij mee. zit een ezel bij van 1989 ofzo
ben erg blij mee! en dan zit er ook nog een kar bij en voltige set enzo! errrruug trots. en mogen jullie raden voor hoeveel ik het overgenomen heb
tammy1990 schreef:leuk dat je dat vraagt, ik heb zelf ook al lopen brainstormen, natuurlijk moet het geen tot weinig geld kosten. een stal is gemaakt van hout. nou kan je afval hout halen bij gamma of karwei (dat kost niks) ook kan je de stokjes van ijsjes verzamelen. zelf vind ik karton te lelijk, maar dat kan natuurlijk ook nog. wat ook grappig is om te gebruiken is hout van uit het bos.
gr tamara
Juuultjee schreef:we zijn toch aardig? was een misverstandje
oops oneliner! Vraagje: hoe kun je mooi je schleich stal schilderen ?
love_horse1 schreef:leestmee schreef:Ok mensen dit hierboven waren dus oneliners en slowchat.
doe dit in godsnaam via pb.
willen jullie dan zo graag dat dit topic gesloten wordt of zijn jullie gewoon hardleers?
wat jij schrijft is toch ook een onnliner ?, maarja ik zal stoppen.
kimfeline schreef:@love_horse1 : Maakt niet uit joh! Vind haar reactie overigens belachelijk inderdaad. Heel jammer dat dit soort mensen hier zitten.
@Juuultje : 35 euro? 30? 40? Tussen de 30-40 gok ik!
Espritfan schreef:kimfeline schreef:@love_horse1 : Maakt niet uit joh! Vind haar reactie overigens belachelijk inderdaad. Heel jammer dat dit soort mensen hier zitten.
@Juuultje : 35 euro? 30? 40? Tussen de 30-40 gok ik!
Ik vindt het belachelijk dat jullie styraks zorgen dat ons leuke topic weggaat.
Verder einde discussie.
Weet een van jullie of verf op water basis ook op een schleich paard kan?
love_horse1 schreef:Ik heb even een vraag ! : ik heb dus heel leuk een stal gemaakt, maar... Het blijft niet staan , heb nu alles met duktape vastgeplakt en nu staat alles goed, maar het ziet er zooooo lelijk uit, heeft iemand een idee hoe ik dat kan verbergen ? , verder ziet alles er best wel leuk uit al zeg ik het zelf, ik heb maar 3 stallen :s en in elke stal staan 2 paarden, past prima, natuurlijk ga ik het nog uitbreiden met meer stallen maar in die doos passen nou eenmaal 3 stallen, dus dat word nog uitgebreid
, dus ik vroeg me af hoe kan ik het duktape het beste verbergen zodat het er niet zo lelijk uit ziet ?, overigens heb ik de stallen gemaakt van ijslollystokjes
, foto volgt ! , trouwens is dit een onnliner ? , anders HEEEL ERG SORRY !
Karla_1999 schreef:Alsjeblief he! nu allemaal ophouden! Ik zet een dikke vette punt achter die stomme, nutteloze discussie van jullielove_horse1 schreef:Ik heb even een vraag ! : ik heb dus heel leuk een stal gemaakt, maar... Het blijft niet staan , heb nu alles met duktape vastgeplakt en nu staat alles goed, maar het ziet er zooooo lelijk uit, heeft iemand een idee hoe ik dat kan verbergen ? , verder ziet alles er best wel leuk uit al zeg ik het zelf, ik heb maar 3 stallen :s en in elke stal staan 2 paarden, past prima, natuurlijk ga ik het nog uitbreiden met meer stallen maar in die doos passen nou eenmaal 3 stallen, dus dat word nog uitgebreid
, dus ik vroeg me af hoe kan ik het duktape het beste verbergen zodat het er niet zo lelijk uit ziet ?, overigens heb ik de stallen gemaakt van ijslollystokjes
Dit is absoluut geen oneliner, dit is een duidelijke vraag.![]()
Als ik jou was zou ik helemaal geen ductape gebruiken. Tape is heel erg glad, dat kun je niet echt goed verven en dus ook niet goed verbergen. Je kan beter een klein randje er aan houden en dan vastplakken. Zelf gebruik ik altijd transparante bizon kit, hier ben ik erg tevreden over
Karla_1999 schreef:Misschien is het leuk om een singel te maken van rood-wit-blauw lint. Dan maak je er zeg maar een NL-set van. Je kunt ook werken met groen, knal groen. Dit matcht heel leuk bij oranje (vind ik dan
). Als je het een ietsjes zachtere look wil geven zal ik gaan voor licht geel of wit.
Daphne_Uria schreef:tammy1990 schreef:leuk dat je dat vraagt, ik heb zelf ook al lopen brainstormen, natuurlijk moet het geen tot weinig geld kosten. een stal is gemaakt van hout. nou kan je afval hout halen bij gamma of karwei (dat kost niks) ook kan je de stokjes van ijsjes verzamelen. zelf vind ik karton te lelijk, maar dat kan natuurlijk ook nog. wat ook grappig is om te gebruiken is hout van uit het bos.
gr tamara
Kan je gratis hout halen bij de gamma of karwei? Daar moet ik meer van weten![]()
Ik wil binnenkort namelijk een nieuwe binnenbak maken, gebruik nu een ruimte onder een kastje haha. Dus ik wou in t weekend maar eens hout gaan kopen. Maar nu hoor ik dus dat er afvalhout te halen is![]()
Is dat een beetje goed, of is het lelijk, klein en echt afvalhout?
Karla_1999 schreef:Alsjeblief he! nu allemaal ophouden! Ik zet een dikke vette punt achter die stomme, nutteloze discussie van jullielove_horse1 schreef:Ik heb even een vraag ! : ik heb dus heel leuk een stal gemaakt, maar... Het blijft niet staan , heb nu alles met duktape vastgeplakt en nu staat alles goed, maar het ziet er zooooo lelijk uit, heeft iemand een idee hoe ik dat kan verbergen ? , verder ziet alles er best wel leuk uit al zeg ik het zelf, ik heb maar 3 stallen :s en in elke stal staan 2 paarden, past prima, natuurlijk ga ik het nog uitbreiden met meer stallen maar in die doos passen nou eenmaal 3 stallen, dus dat word nog uitgebreid
Dit is absoluut geen oneliner, dit is een duidelijke vraag.![]()
Als ik jou was zou ik helemaal geen ductape gebruiken. Tape is heel erg glad, dat kun je niet echt goed verven en dus ook niet goed verbergen. Je kan beter een klein randje er aan houden en dan vastplakken. Zelf gebruik ik altijd transparante bizon kit, hier ben ik erg tevreden over
Telpeva schreef:Een tip voor de tape!
Weet je wat scrapbook papier is? (desnoods even googlen) je zou de wanden kunnen beplakken met scrapbookpapier, ziet er al snel leuker uit dan gewoon alleen maar karton. Bij de action hebben ze ook een heel assortiment kleinere blokken scrapbookpapier, is ook weer wat goedkoper dan bij een pippoos of soortgelijke hobbywinkel. Als je dat er voorzichtig op plakt met doorzichtig plakband of lijm (ducktape zou ik niet doen, dat zie je zo duidelijk) dan moet dat denk ik toch wel goed hechten.
Voor de echte crea-bea mensen, je kan er ook een wit vel paper nemen, er wat op schilderen of tekenen met potlood of stiften dat eruit ziet als een muur (bakstenen of houten planken erop schilderen of zoiets) en dan dat papier op het karton plakken