voor de duidelijkheid: Dit ben ik niet! Maaar, die fjord is nu nog maar net onder het zadel, dus geen bespiering.. Ik dacht ook; fjorden kunnen wel wat hebben, maar ik vind deze nog bestwel ielig en klein. of ligt dat aan mij?
Komt vanzelf.. En zoals je zegt hij is net onder het zadel dan is het ook niet verstandig om er een kleiner/jonger iemand op te zetten lijkt mij Maarja ahhaha
Ik vind haar te zwaar en misschien ook wel wat te lang voor een dier zonder balans. Jonger iemand hoeft niet persé maar er zijn genoeg volwassenen die goed kunnen rijden of ervaring hebben van 1.60-1.65 en die wat lichter zijn denk ik toch? Ik weet niet hoe groot de ruiter op de foto is?
Ik persoonlijk vind het te zwaar/groot, maar zou graag jullie mening hierover willen horen!
Ben een beetje medelijden aan het krijgen , vaak doen mensen dat omdat ze denken het beest sneller nageefelijk te laten lopen , pff kan daar niet zo goed tegen.
Wow ik schrok van die Fjord. Te lang en ook te zwaar zeker omdat hij net onder zadel is etc. En NET onder zadel en zo lopen te roppen aan de teugels, man ze zitten achter de rug zowat! Laat dat beest eerst eens op zn eigen benen leren lopen en dan pas met de voorkant bezig :S
minkxx
Geplaatst: 31-03-13 17:30
Hoi! Dit ben ik met Rayms Chanel, een 11-jarige merrie die laat beleerd is. Ze heeft namelijk altijd voor de fok gediend. Omdat als ze doorgereden is weer verkocht word heb ik geen wedstrijd plannen met haar. Dus rij haar nu voor de verkoop. Qua plaatje vind ik het zelf niet super mooi met mijn lange lijf haha, maar zit de pony niet in de weg dus blijf haar zeker rijden! Het is een grote D-pony en ik ben 1.76 lang
(knabbelend op dr bitje & volgensmij een sta-momentje...)
Laatst bijgewerkt door minkxx op 31-03-13 17:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Frankaas
Geplaatst: 31-03-13 17:30
Past goed! De fjord past niet, is ook geen fijn plaatje zo met die teugels, maar goed dat is offtopic.