Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik heb zelf ook een eigen webwinkel staat in mijn onderschrift
www.horselifeshop.weebly.com
manonfleur schreef:@pbl;
Hele mooie hindernissen!
Edit;
Trouwens PBL waar maak je de balken van? De staanders van ijsstokjes zie ik.
Dus heb ik hem weer een flinke make over gegeven. De manen heb ik kleiner gemaakt en een opstapje op geleid. Dus een kleine verhoging
het oude model was de haflinger merrie. En zo is ie geworden:

)

) dus die ga ik repainten op de hannoveraan hengst (niet echt een goed model ervoor maar het was de enige die er een beetje op lijkt die ze hadden in de winkel) en ik wil hem ook repainten op de renmerrie en dan de jockey ook met het logo op zijn trui, maar eerst maar eens het model te pakken zien te krijgen
) 

Ik heb je in ieder geval niet expres genegeerd oid
!
De oude omkijkende camargue merrie heeft deze kenmerken ook, alleen is dit model denk ik iets te klein? Maar misschien dat je er wat mee kan

lakken jullie het paard ook nadat je hem geverft hebt? of gaat het dan teveel glanzen?
) Beschadigingen blijf je namelijk altijd zien, tenzij je die beschadigingen eerst repareert met klei voordat je gaat schilderen.

.

maar wie ben ik
ik wil hem wel graag zien dus als het niet mag stuur hem dan maar via pb ben erg benieuwd
Summer2000 schreef:Afgelopen zaterdag hebben ik en mijn vader van karton een stal en omheining voor een bak gemaakt! Ik vind hem echt heel goed gelukt & ben er superblij mee.
Ook heb ik weer twee nieuwe paarden gekocht, de Lipi hengst en het Lipi veulen. Binnenkort ga ik foto´s maken en dan probeer ik ze zo snel mogelijk te plaatsen.
@PBL Supergave hindernissen!
@horses007 Geweldige repaints, en je westernsetje vind ik goed gelukt.
@mistyrola Wat een prachtige repaints, wow! Ik vind je weide en stallen heel realistisch lijken door dat... hooi? Is het hooi, wat op de grond ligt?.
Waar heb je dat vandaan gehaalt, als ik vragen mag?
Dat was het weer, zoals jullie zien reageer ik heel minimaal, want ik Schleich ook niet meer zo heel erg veel.