JoyCiej007 schreef:TS heeft van mij mail met de brief.
Wat zij er vervolgens mee doet, is aan haar. Ik ga er vanuit dat, indien ze dit wil, zelf Douraque de brief zal doorsturen.
Dan is het handig dat zij Douraque even een pb stuurt met daarin de vraag naar haar mailadres, aangezien de brief in een word document is getypt.
Als ze wilt, mag ze mijn mailadres hebben.
TS: ik zou dan ook graag het volledige verhaal van jou per mail/pb willen horen, dus incl. alle details
Aan andere mensen: ze kan kijken of ze + haar ouders akkoord gaan met de brief. Indien deze wordt verzonden, kan je altijd nog verder kijken naar vervolgstappen.
En ik vind het ronduit raar dat men ervan uitgaat dat er met "kampers" niet gepraat kan worden, dat een brief versturen alleen nog maar voor meer problemen zorgt ed. Het zijn mensen, die als ze gaan bedreigen er actie met de politie ondernomen kan worden. Men denke aan een straatverbod, contactverbod ed., bij overtreding kan er dan evt. een celstraf volgen. Maar hiervan ga ik pas uit, indien dit ook daadwerkelijk gebeurd. Vooralsnog vind ik dat je het versturen van de brief kan proberen, als je echt de shet terug wilt moet je bij stap 1 beginnen.

die regelt het hooi etc.

Ze zegt toch ook dat optie 2 het minst verstandig is..