RobinBinky schreef:Citaat:Ik ben 1,73 en ik pas nog maar net op een grote d pony, dat is al zelfs geen mooi beeld meer. Dat mexy dik is is alleen maar slechter want dat betekent dat ze nóg meer lasten mee moeten dragen. Ze heeft dus al haar overgewicht waardoor ze moeilijk kan lopen en dan ga jij er ook nog op zitten met zo'n lengte... En die 60 kilo waar je het over hebt is eigenlijk ook al veel te zwaar voor een shetlander
Ik vind ppc echt helemaal niets, en al die filmpjes van youtube van 14jarige die er nog steeds op galopperen en alles, echt vreselijk vind ik het. Maar tegenwoordig gaat alles om geld verdienen natuurlijk hè.Citaat:Dat hoor ik dus echt heel vaak, maar dat is niet waar. Er zitten zeker te grote kinderen op pony's, maar dit is echt niet altijd zo. Ik ben 1.70, en ik ga er nogsteeds heen, maar gewoon om lekker te wandelen, ik heb al 2 jaar helemaal niet meer op die pony's gezeten, en sinds 4 jaar rij ik niet echt meer. En veel van mijn vriendinnen daar rijden ook niet meer. Er wordt daar ook goed met pony's omgegaan.
Dat is jou mening, laat ons dat leuk vinden en als je het allemaal bullshit vind waarom kijk je dan naar dat soort filmpjes, we weten beide niet of de pony´s het wel of niet leuk vinden, ja ze kunnen niet praten maar dan kunnen ze ook niet zeggen dat ze het niet leuk vinden, we weten het niet...dus als wij dat leuk vinden laat ons dat leuk vinden en trouwens Mexy ♥ heeft ECHT GEEN overgewicht hoor en idd Wonderstruck er word daar goed met de pony´s omgegaan en ze lopen doordeweeks al helemaal niet miss een enkele keer dat ze daar moeten lopen vanwege een kindje die nog niet op school zit maar oh dat is moeilijk? -_- die kunnen niet rijden en hebben een gewicht van 20 kilo op hun rug, dus als ze in het weekend 1 à 2 x moeten lopen met iemand erop die te groot is, zo erg is dat ook alweer niet! Te vaak word ongezond en denk je nou dat ik echt 2 uur achter elkaar rij? nee kom op joh! wat denk je zelf? Daarom ga ik er maar 1x in de 3 jaar heen en rijd ik miss 10 minuten per dag! Kom op zeg?! Het is misschien zielig dat ze zo vaak moeten worden bereden met iemand die te groot is enzo maar daar denken de meesten wel om hoor! Dont be afraid! Ik ben het met je eens dat er soms echt kinderen zielig met die pony's omgaan , maar daar valt vrij weinig aan te doen toch? Als je zelf maar niet verkeerd bezig bent!
Als je te groot bent krijg je lieveling rugproblemen en dan moet tie opeens uit het park.
Onee maar dan zeggen we dat we 'niks' hebben gedaan.
Als je echt van je lieveling houdt ga je er met die grote niet meer op.
Echt te zielig voor woorden dit

Ga dan lekker naar een ponykamp ofzo!