Schleich paarden [deel 8]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jilzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 20:25

mooie repaints shettepret! ik had gelukkig iets heel anders in me hoofd dan dat! ;)

uska, ben nieuwsgierig!

met mijn repaint gaat het ook goed, ben bijna klaar met het zwarte.

ben ook nieuwsgierig naar jou manege manonfleur!

Pluisje1998

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 20:45

@ Shettepret

Wat een lieverds <3 Het veulen is echt zo schattig.

Met mijn geheime projectje gaat het goed XD, maar van het weekend is mijn beste vriendin komen logeren en die repaint ook.
Haar eerst ging echt goed, maar ze doet het nog geen maand en dacht even makkelijk een cust te kunnen maken.
Dat ging niet goed, ze heeft het paardje hier achter gelaten en nu ga ik het voor haar opknappen.
Heb welliswaar nog geen idee hoe, maar ik ga ik hem in heet water weken, om de verf en andere zooi eraf te halen.
Dit is hem
Overigens is ze ook de staart kwijt >;), Hij zit nu lekker in bad XD

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 20:54

zijn mooi geworden shettepret volgens mij heb je bij het veulen iets aan hals/hoofd veranderd of niet?

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 20:56

Ik weet wat er is veranderd aan het veulen, hoofdhouding en de oortjes.
Oké sorry, was een beetje te blij

FrenchFries

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 20:57

Pluisje1998 schreef:
@ Shettepret

Met mijn geheime projectje gaat het goed XD, maar van het weekend is mijn beste vriendin komen logeren en die repaint ook.
Haar eerst ging echt goed, maar ze doet het nog geen maand en dacht even makkelijk een cust te kunnen maken.
Dat ging niet goed, ze heeft het paardje hier achter gelaten en nu ga ik het voor haar opknappen.
Heb welliswaar nog geen idee hoe, maar ik ga ik hem in heet water weken, om de verf en andere zooi eraf te halen.
Dit is hem

is dat een geheim projectje op de achtergrond :P
vind hem idd ook niet zo gelukt!

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 21:01

Superleuke repaints Shettepret!
Uska, ik ben erg benieuwd naar wat je geheime projectje is!!!!!!
manonfleur, ik ben toch best wel benieuwd!

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 21:07

elinevandijk schreef:
Pluisje1998 schreef:
@ Shettepret

Dit is hem

is dat een geheim projectje op de achtergrond :P
vind hem idd ook niet zo gelukt!

Haha, neeeejjj, geen geheim projectje hoor.
Hijs in het echt nog erger.

Ik ben echt zzooooooooo blij, ik krijg van mijn oma de zwarte Shire voor mijn verjaardag. :):)

itsme23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 21:10

Wauuw, super mooie repaints shettepret!

hier een paar foto's van m'n schleich tuig dingen enz
http://www.mijnalbum.nl/Foto-JOAIACDH.jpg dekje+bandages niet geweldig maar vondt hem wel leuk :D
http://www.mijnalbum.nl/Foto-FONNVDSF.jpg m'n eerste dekentje die een beetje gelukt is,
http://www.mijnalbum.nl/Foto-QWKJISOA.jpg eerste zadeltje dat een klein beetje gelukt is, martingaal, dekje en oornetje
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VEKKKZNH.jpg peesbeschermers met klitteband
http://www.mijnalbum.nl/Foto-O766R7YG.jpg m'n geweldige schleich vitrine :o
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4EIS8U63.jpg hollanddeken waar ik nog mee bezig ben, de voorsluiting is nog niet af en moet nog van die dingen onder de buik en de staartflap moet er nog aan :P

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 21:22

itsme23 schreef:
Wauuw, super mooie repaints shettepret!

hier een paar foto's van m'n schleich tuig dingen enz
http://www.mijnalbum.nl/Foto-JOAIACDH.jpg dekje+bandages niet geweldig maar vondt hem wel leuk :D
http://www.mijnalbum.nl/Foto-FONNVDSF.jpg m'n eerste dekentje die een beetje gelukt is,
http://www.mijnalbum.nl/Foto-QWKJISOA.jpg eerste zadeltje dat een klein beetje gelukt is, martingaal, dekje en oornetje
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VEKKKZNH.jpg peesbeschermers met klitteband
http://www.mijnalbum.nl/Foto-O766R7YG.jpg m'n geweldige schleich vitrine :o
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4EIS8U63.jpg hollanddeken waar ik nog mee bezig ben, de voorsluiting is nog niet af en moet nog van die dingen onder de buik en de staartflap moet er nog aan :P

Leuk!
Alleen is de laatste deken een beetje lang, maar die kan je een beetje inkorten.
@telpeva;
Hoe gaat het met je percheon cust?
Daar ben ik zo benieuwd naar!
Ik vond die altijd zo grappig om te zien hoe jij paardjes sloopt en verbeterd!

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-12 21:30

de uitslag van mijn valentijnswedstrijd staat op mijn site:
http://palmbierloverrepaints.webklik.nl ... edstrijden

het was een lastige keuze, maar jullie zijn allemaal winnaars, want iedereen krijgt sowieso een mooi showhalster,
ik ga mijn best ervoor doen om alle prijzen zsm af te hebben..
oja en hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik alle foto's in een album heb gezet,
tegen al het kopieren van de laatste tijd heb ik ze voorzien met een speciaal watermerk..

met de volgende wedstrijd ga ik ook maar een stemming houden, denk ik..

verder nog wat nieuwe foto's op mijn site aan het zetten..

leuke creaties itsme,
heb je mss een close up van je oornetje,
en wil je mss ongeveer uitleggen hoe jij de sluiting bij je peeskappen hebt gedaan,
daar loop ik een beetje op vast:
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Palmbierlove op 14-02-12 22:06, in het totaal 3 keer bewerkt

horseloverzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 21:35

jeeej
de uitslag van pbl haar wedstrijd is er op haar website dus kijken
jeeej 3 de's van de 13 van mijn 1ste wedstrijd die ik mee doe :P
ben zo blij
proficiat iedereen met je uitslag
<3 sorry pbl was eerst :p
kga morgen efjes schleichen ma nie veel spreekbeurt voor school enzo :( maar de spreekbeurt is wel leuk :) *\o/*
dankje pbl <3
willen julie als julie willen julie foto's tonen ??? a.u.b
Laatst bijgewerkt door horseloverzz op 14-02-12 21:56, in het totaal 4 keer bewerkt

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 21:35

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 21:41

Pluisje1998 schreef:
Ik weet wat er is veranderd aan het veulen, hoofdhouding en de oortjes.
Oké sorry, was een beetje te blij

Klopt idd!!! Ik heb de hoofdhouding veranderd, Fleur kijkt nu naar voren.
En haar oortjes heb ik afgesneden en met Apoxie naar voren gezet. Zo kijkt ze wat frisser naar voren!!
Dank voor de complimentjes! Ben waanzinnig blij met ze!

itsme23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 21:52

@palmbierlove ik heb m'n peesbeschermers gwn met een klittebandje op de peesbeschermer en een klittebandje aan die sluitingen, dat is niet hoe het in het echt ook is maar als je doet zoals jij dat hebt gedaan , krijg je idd z'n dikke hoop klitteband. Closeup van oornetje komt morgen denk ik ;)
@manonfleur de deken ligt te ver naar achteren omdat ik nog geen sluitingen heb :o

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:15

itsme23 schreef:
@palmbierlove ik heb m'n peesbeschermers gwn met een klittebandje op de peesbeschermer en een klittebandje aan die sluitingen, dat is niet hoe het in het echt ook is maar als je doet zoals jij dat hebt gedaan , krijg je idd z'n dikke hoop klitteband. Closeup van oornetje komt morgen denk ik ;)
@manonfleur de deken ligt te ver naar achteren omdat ik nog geen sluitingen heb :o

Oh oke dat verklaart waaron hij zo groot lijkt.
Iemand nog projecten voor repainten of tuig maken?
Bestellingen?
Of andere dingen?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:33

Oef die percherons, ja die heb ik nog steeds liggen, maar ik vergeet ze steeds want ze liggen niet in het zicht (ze zijn momenteel niet mooi dus ze staan ook niet echt in de picture zegmaar)

Maar goed dat je me er aan herinnerd, ik heb direct eentje erbij gepakt. Het veulentje is vanavond aan de beurt, die is in het heetst van de strijd namelijk zijn staartje, en linkervoorbeen verloren :o die ga ik er weer even aan zetten vanavond. Als ik er dan eens achter kom hoe die epoxie nou precies werkt, dan kan ik die 2 percherons ook eens een keer goed afwerken.

Qua tuigprojecten ben ik op het moment bezig met een Breyer traditional zadel, geen Schleich formaat vandaar dat ik er ook geen updates van post in dit topic. Ik heb ook nog een gerepareerde shetlander hengst staan, met een compleet nieuw been, die nog beschilderd moet worden :) op mijn bureau staat ook een zielige grote beschadigde Breyer die graag gerepareerd en beschilderd wil worden, een Schleich tinkermerrie die een been mist, en een zwaar beschadigde pinto... haha, ik heb projecten zát voorlopig :D

Heerlijk deze hobby <3

Wiekenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:58

Omg, Ik ben eerste! :D
Toch nog een beetje geluk in deze moeilijke tijd!

Ik heb momenteel eigenlijk niet heel veel schleich nieuws te vertellen!
Heb vanmorgen een heel mooi tuig binnen gekregen van een bekende Bokker!
Noem geen namen ivm privacy
Maar zodra ik hem op mijn paardje heb zal ik wel ff foto's posten!

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 23:30

alle winnaars van palmbiers wedstrijd van harte. baal dat ik zelf niet mee kon doen door tijd gebrek.

ik ben bezig met 2 opdrachte een bonte shet en palomino op tinkerveulen. en heb nog mijn mustang cust staan en ook nog een arabiere merrie cust en mijn mentuigje moet ik nog steeds afmaken/verbeteren. En ben bezig aan een peruaans zadel voor een breyer maar dat is niet schleich gerelateerd.

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 09:25

Moderatoropmerking:
Ik heb weer een aantal oneliners moeten verwijderen. Let hier alsjeblieft goed op!

LoverHorses0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 09:35

Jeeeeeeeeeeej! ben 2e geworden met de wedstrijd van PBL!! supercool! Thnx palmbier :o

Ga vandaag denk ik ook beginnen aan mijn repaint die een beetje op toot moet gaan lijken ;) hoop dat ie een beetje lukt!!

carmen99

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 15:24

ik hou het topic nog wel bij maar als je zelf niks nuttigs te zeggen heb kan je beter niks zeggen hé ;)
ik echt weer superleuke tuigjes en repaint voorbij zien komen!
gefeliciteerd winaars van de wedstrijd van pbl! :)
qua nieuwe aanwinsten heb ik de camargue hengst en gister heb ik voor iemand van het schleichforum het percheron veulen meegenomen
ik heb nu ook eindelijk de 2012 collectie gezien :D ik had niet verwacht dat het getrainde paard zo klein zou zijn en ik vind de ackal-teke merrie en veulen een beetje groen-geelig lijken
en natuurlijk heb ik het boekje meegenomen :) ik vind de foto's die ertussen staan erg grappig en ik ga zeker meedoen met de wedstrijd op www.schleich-s.eu
eind deze week krijgen we wss al de sleutel van ons nieuwe huis en dan blijven we nog 2 of 3 weken bij mn oma tijdens het verven en verbouwen enzo. op mn nieuwe kamer mag ik mn hele manege weer uitstalle, mn kamer is daar bijna 3 keer zo groot *\o/*
verder ben ik bezig met nieuwe paspoortjes.
en ook ben ik nu al druk bezig met de opendag en ponykamp voor tadine's heart. 23 april bestaan wij namelijk 1 jaar :D op hyves heb ik gevraagt naar iedereen over zijn mening over mijn manege. of als ze een vzpony daar hadden of in de lessen reden. op 23 april wil ik dan alles in 1 word-document plakken tot een soort werkstuk :)
heel veel succes loverhorses0 en pluisje met jullie repaints, ik ben benieuwd!
ik heb trouwens ook nog maar een paar bestellingen gehad op mijn site www.SchleichC.tk maar ik wacht geduldig af...
ik vind het ook heel stom dat er van die stomme dingen zoals hacker of nepaccount op hyves komen! al best wel veel zijn er ook al mee gstopt...

zo, lange post :P

annickx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 15:59

Ik meld me ook weer eens. Heb weer lekker wat bestellingen af kunnen maken, heerlijk. Kreeg ik gister weer 3 nieuwe (en betaalde) erbij, haha kan ik lekker doorwerken. Ach, ik heb verder toch niks te doen.

Dit weekend logeer ik bij mn opa en oma, ik durf te wedden dat ze daar de nieuwe schleich van 2012 al wel hebben (ben te lui om hier in leeuwarden in de stad te kijken). Dit weekend komt ook de uitslag van de fotowedstrijd want mn laptop gaat mee naar mn opa en oma in sneek.

verder heb ik geen nieuwe modellen ofzo, maar alleen bestellingen maken bestellingen maken en bestellingen maken :P jeeej <3

eva20

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 16:12

Citaat:
Itsme: hier een paar foto's van m'n schleich tuig dingen enz

ik vind dit dekje en bandages erg leuk! het staat lekker vrolijk bij dit paard! ;)
Erg leuk! :D

Wil binnenkort een deken maken.

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-12 16:14

ik probeer dus ook op de officiele schleich site mee te doen, maar om de een of andere reden krijg ik mezelf niet aangemeld ofzo..

mijn ouders hebben vandaag wat stofjes gekocht, maar er was niet veel soeps zeiden ze
en je kon niet echt kleine stukjes nemen, tsja en aan een meter stof voor alleen peeskapjes is een beetje veel,
ze hebben wel leuke blauw geruite fleece meegenomen, dus daar wil ik een deken van maken,
en nog bruin nepleer
en bij mijn tante nog wat restjes zwart en wit leer,
maar wij hebben nog een oude zwarte leren broek liggen, dus nu mag ik die gaan gebruiken voor zadeltjes *\o/*

ik ben nu eerder vrij van me werk, dus kan lekker aan de schleich voor jullie prijzen ;)

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 16:16

annickx schreef:
Ik meld me ook weer eens. Heb weer lekker wat bestellingen af kunnen maken, heerlijk. Kreeg ik gister weer 3 nieuwe (en betaalde) erbij, haha kan ik lekker doorwerken. Ach, ik heb verder toch niks te doen.

Dit weekend logeer ik bij mn opa en oma, ik durf te wedden dat ze daar de nieuwe schleich van 2012 al wel hebben (ben te lui om hier in leeuwarden in de stad te kijken). Dit weekend komt ook de uitslag van de fotowedstrijd want mn laptop gaat mee naar mn opa en oma in sneek.

verder heb ik geen nieuwe modellen ofzo, maar alleen bestellingen maken bestellingen maken en bestellingen maken :P jeeej <3

zo jij loopt lekekr zeg!
hoeveel bestellingen heb je eigenlijk in totaal gehad?

ik kom er net achter dat jullie héél veel foto's van mij te goed hebben!