Hallo. Ik zou van de week foto's plaatsen. Maar ben ik te groot te zwaar voor mijn pony? Het is een new forestX Arabier d pony. Van ong. 1,47. En ik ben 1,72 en 60 kilo. Zou dit nog passen. Hopelijk krijg ik antwoord want ik zit echt te twijfelen. Ik ben net 14. En werd toen ik vanmiddag aan het rijden was 17 geschat!! Vanwege mijn lengte.
ik denk dat het net wel/net niet gaat passen. maar ligt ook aan hoe de pony gebouwt is.
ik zal binnenkort ook ff een foto plaatsen maar ik rijd op een rank gebouwde pony van ik denk ongeveer 1.50 meter. zelf ben ik 1.67 m en ong 65 kilo. kan dat nog? heb pas 1x op de pony gereden maar is voor 1 a 2 keer per week.
twijfelgeval, ik ben 1.70 en 50 kg. en ben al wel aan de grote kant voor een pony van 1.50
DoubleD_
Geplaatst: 14-01-12 21:50
Britta1997: Ik denk dat je net te groot bent, maar wacht liever op de foto. Hangt ook van de bouw van je pony af Zeker omdat je nog gaat groeien.
horsefan96: Is ook een twijfelgeval vind ik, maar past denk ik nog
LisErm94
Geplaatst: 14-01-12 22:05
Britta1997: Denk dat dat wel past hoor ik ben 1.70m en rijdt ook nog tussendoor op een D-pony en dat past makkelijk. Dus tenzij de pony heel smal is vind ik dat het past want je bent sowieso niet te zwaar
Edit heb wel een voorbeeld foto voor de liefhebbers via pb aangezien het niet mijn eigen pony is. Vind niet dat ik er op die d-pony veel groter uitzie als op mijn paard.
ze was een beetje druk dus deed ze haar hoofd omhoog en toen werd er net een foto gemaakt . maar dit is de enige foto die ik heb dat ik op haar zit. Ze is 1.46 en ik ben 1.74 en weeg 54 kg. past het nog? want eigenlijk was ze voor mn zusjes, maar die doen er niks meer mee dus bekommer ik me om haar en rijd dus ook met haar .