Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Telpeva schreef:Vinden jullie hem echt zo tegenvallen? ik vind hem wel leuk eigenlijk, het is weer eens wat anders dan een wedstrijdruiter. Het paard vind ik ook leuk, is dat ook een nieuw model of is dat een bestaand model? weet iemand dat?
Paardengek0 schreef:Ik denk dat dat setje met de teugels, gewoon aan het model ligt. Want het vrijtijdshoofdstel kan bij mij op de zwarte woud merrie ook niet vastgehouden worden.
Ik ga trouwens of een niet schleich leuwtje of een niet schleich paardje repainten.
Heb een grazende arabier en een sluipend leeuwtje, maar die zijn neit van schleich. gewoon van da tbuigbare kinderspeelgoed
yliljeey schreef:Paardengek0 schreef:Ik denk dat dat setje met de teugels, gewoon aan het model ligt. Want het vrijtijdshoofdstel kan bij mij op de zwarte woud merrie ook niet vastgehouden worden.
Ik ga trouwens of een niet schleich leuwtje of een niet schleich paardje repainten.
Heb een grazende arabier en een sluipend leeuwtje, maar die zijn neit van schleich. gewoon van da tbuigbare kinderspeelgoed
kan gij ook ABN typen
yliljeey schreef:Rosan2001 schreef:Ik vind dat setje nogál leleik. Het valt me tegen van schleich dat er nu ineens alleen maar leleikere modellen komen!
ja he? you are my 2e bff 4ever
yliljeey schreef:Paardengek0 schreef:Ik denk dat dat setje met de teugels, gewoon aan het model ligt. Want het vrijtijdshoofdstel kan bij mij op de zwarte woud merrie ook niet vastgehouden worden.
kan gij ook ABN typen