Schleich Paarden [Deel 7]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Roosje01

Re: Schleich Paarden [Deel 7]

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 15:02

@lovehorses is het nu zo moeilijk de wijzig knop te gebruiken je post continu dubbel! Als telpeva niet ertussen had gepost stonden er nu 4 berichten achter elkaar van jou. Dit is niet de eerste keer dat je dubbelpost zo gaat het topic wel erg snel vol.

Ik wil nog altijd repaint maken van mijn bijrijd paard ook een vliegenschimmel ga dan die techniek ook maar is toepassen. Zodra ik een geschikt model heb gevonden iemand tips mag ook van de nieuwe collectie zijn foto staat in mijn profiel.

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 15:09

hmm vind het ook altijd lastig om een model te kiezen,
mss de knabstupper hengst en anders het trainpaard van de nieuwe collectie..

er komt trouwens volgend jaar mei ook een nieuw rijsetje, een trektocht ponyset,
had hem nog niet zien staan tot nu,
vind hem wel leuk:
Afbeelding

xDeena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 16:04

Ik vind hem niet zo, schleich had eerst meer details, dat meisje kan de teugels niet eens meer vasthouden...

pip12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 16:32

Oh, leuk setje!!
Kon inderdaad beter afgewerkt worden, maar het idee is leuk!

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 17:02

Dat setje is best wel geinig, maar vind hem niet zó bijzonder..

Ik heb ook ineens zin om een slee te maken ... := Ga zo eens proberen.

Net op een vlooienmarkt geweest, kijken naar modelpaardjes of zo, maar nee, niks gevonden ... :P
Nou, dan ga ik maar eens weer verder met mijn lusitano. De oortjes heb ik naar achter 'gevouwen'. En zijn ramsneus wat dunner gemaakt.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 17:04

Hoe heb je dat gedaan met de oortjes? heb je daar ook een foto van? dat wil ik ook kunnen... :D

Uska

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 17:42

Ik ben ook wel benieuwd nu :P

Ohja, enne...
Merry Xmas and a happy new year!!!!

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 17:57

xDeena_ schreef:
Ik vind hem niet zo, schleich had eerst meer details, dat meisje kan de teugels niet eens meer vasthouden...

dat is wel minder ja,
maar verder vind ik hem wel leuk..

ben benieuwd naar de lusitano,
ik ga binnenkort ook beginnen aan een grove cust op hem..

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 19:24

Ik vind dat setje nogál leleik. Het valt me tegen van schleich dat er nu ineens alleen maar leleikere modellen komen!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 19:27

Vinden jullie hem echt zo tegenvallen? ik vind hem wel leuk eigenlijk, het is weer eens wat anders dan een wedstrijdruiter. Het paard vind ik ook leuk, is dat ook een nieuw model of is dat een bestaand model? weet iemand dat?

yliljeey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 19:32

Rosan2001 schreef:
Ik vind dat setje nogál leleik. Het valt me tegen van schleich dat er nu ineens alleen maar leleikere modellen komen!

ja he? you are my 2e bff 4ever

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 19:40

Telpeva schreef:
Vinden jullie hem echt zo tegenvallen? ik vind hem wel leuk eigenlijk, het is weer eens wat anders dan een wedstrijdruiter. Het paard vind ik ook leuk, is dat ook een nieuw model of is dat een bestaand model? weet iemand dat?

dat paard is de haflinger merrie en al langere tijd in de collectie ;)

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 19:54

vind het idee van het setje heel leuk. Maar het had wel wat mooier gekunt zodat de ruiter wel gewoon de teugels vast kan houden. Maar misschien dat het op een ander model wel gewoon kan. Ik ga hem denk wel kopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 20:02

Ik denk dat dat setje met de teugels, gewoon aan het model ligt. Want het vrijtijdshoofdstel kan bij mij op de zwarte woud merrie ook niet vastgehouden worden.

Ik ga trouwens of een niet schleich leuwtje of een niet schleich paardje repainten.
Heb een grazende arabier en een sluipend leeuwtje, maar die zijn neit van schleich. gewoon van da tbuigbare kinderspeelgoed

yliljeey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 20:04

Paardengek0 schreef:
Ik denk dat dat setje met de teugels, gewoon aan het model ligt. Want het vrijtijdshoofdstel kan bij mij op de zwarte woud merrie ook niet vastgehouden worden.

Ik ga trouwens of een niet schleich leuwtje of een niet schleich paardje repainten.
Heb een grazende arabier en een sluipend leeuwtje, maar die zijn neit van schleich. gewoon van da tbuigbare kinderspeelgoed

kan gij ook ABN typen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 20:18

yliljeey schreef:
Paardengek0 schreef:

kan gij ook ABN typen

Wat is daar niet ABN aan?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 20:30

Even voor de volledigheid, 'gij' in dat zinsverband en 'bff 4ever' en tikken zonder leestekens is imo nou ook niet algemeen beschaafd Nederlands. Niemand is perfect, en foutjes sluipen altijd wel ergens in, lekker boeiend :D Kan het weer terug on topic? da's veel gezelliger!
Laatst bijgewerkt door Telpeva op 26-12-11 20:30, in het totaal 1 keer bewerkt

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 20:30

yliljeey schreef:
Rosan2001 schreef:

ja he? you are my 2e bff 4ever

kunnen jullie even normaal doen en typen?

sjonge dit hele topic word door dit soort mensen verziekt :r
Laatst bijgewerkt door little_birdy op 26-12-11 20:31, in het totaal 2 keer bewerkt

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 20:31

yliljeey schreef:
Paardengek0 schreef:

kan gij ook ABN typen

kan jij ook gewoon normaal doen en niet ons topic komen verzieken {:)-:(

@ROOSJE

ik ben zo blij met ons nieuwe topic echt waar :D
Laatst bijgewerkt door little_birdy op 26-12-11 20:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 20:41

Tjonge jonge, wat gezellig hier weer!
En dat we blij zijn met het nieuwe topic is nu ook wel weer duidelijk.

Trouwens ponylies, hoezo zeg je: ''kan jij ook gewoon normaal doen en niet ons topic komen verzieken
ROOSJE ?'' Vanwaar dat laatste woord roosje? Zij heeft toch niks verkeerds gedaan? Of lees ik het nu fout...

@Telpeva, foto's van de oortjes komen snel ! :D Heb hem nu een beetje verprutst tijdens het schilderen...:\

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 20:45

volgens mij bedoelde ponylies tegen roosje dat ze blij was met het nieuwe topic,
alleen een beetje raar geformuleerd, ik moest het zelf ook 3 x lezen voor ik de link legde..

ojee stephanie wat heb je gedaan?

mijn appie is na 5 lagen wit, alleen niet spierwit (eerder gebroken wit), morgen even kijken naar de echte kleur,
want bij lamplicht is het een beetje onduidelijk..
mijn anda is ook wit..

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 20:48

ja ik bedoel het anders ja :')
heb het gewijzigt
bij mij geen nieuwe aanwisten heb wel een muur kastje gamaakt van hout en nep gras,
za binnenkort keertje een foto plaatsen

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 20:51

Oh, ja dat zal ook wel kunnen! Ik was hem zelf ook 10 keer aan het overlezen, haha.

Wat ik met mijn lusitano heb gedaan? Nou,
ik was hem heel licht grijs aan het schilderen, en toen lag er net wat troep zoals heel veel kleurtjes pastel en re-hair haartjes voor me. En ja, je raad het misschien al, dat paardje viel dus precies in die troep toen hij nog nat was van de verf! Kon ik weer helemaal overnieuw beginnen... En daarvoor was ik al chagerijnig :P. Had geen zin om opnieuw wit te verven want moet eerst 100 x overheen voordat hij mooi wit is. Dus heb hem dit keer maar overnieuw wit gespoten.... :)

LoverHorses0

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 21:10

Stephanie, ik ga nu mijn foto insturen!

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 21:31

ok vandaar, dat geluk heb ik dus ook altijd dat als er iets ligt, iets anders er precies middenin valt wat dus niet hoort..

en ik vond 5 lagen al veel, dus snap best dat je geen zin meer had..
ik ben nu ook maar gestopt, want kan dus echt niet zien of ik nu tevreden moet zijn of niet,
dus morgenochtend even kijken met daglicht..