Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Bloodymary schreef:Ik vind Anne eigenlijk wel te lang. Het is niet zo erg, omdat ze slank is, maar haar voeten steken toch wel een stuk onder de buik uit. Het kan misschien nog net, maar niet lang meer (tenzij je niet meer groeit).
missblondie schreef:Bloodymary schreef:Ik vind Anne eigenlijk wel te lang. Het is niet zo erg, omdat ze slank is, maar haar voeten steken toch wel een stuk onder de buik uit. Het kan misschien nog net, maar niet lang meer (tenzij je niet meer groeit).
Dat vond ik ook al ja.
Je ziet duidelijk dat haar benen er onderuit komen, en het is volgens mij best wel een slank paardje.
Ik vind Anne te groot ja.
Rangeela schreef:Bloodymary schreef:Ik vind Anne eigenlijk wel te lang. Het is niet zo erg, omdat ze slank is, maar haar voeten steken toch wel een stuk onder de buik uit. Het kan misschien nog net, maar niet lang meer (tenzij je niet meer groeit).
O en waar is jou foto?
) bij die ijsco tot z'n knieën. ik zeur daar verder niet over. maakt mij niet uit. maar vindt je reactie raar. of misschien heb ik niet goed begrepen wat je ermee bedoeld? 

Ik denk rond de 1.38, heb 'm globaal wel 's opgemeten