Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SadyLady schreef:Reageer ik ook maar ff..
We hebben een nieuwe pony die we nu 2 weken kunnen uitproberen. Ze is eigelijk voor kindertjes die op onze boerderij komen en dan beetje rond kunnen lopen met haar, wat borstelen en 'rijden'.
Maar geen van deze kinderen heeft rijervaring, dus lijkt het mij veiliger als ik er eerst op ga om uit te proberen.
Maar..
Ik ben 1.72m en 57kg. (er komt geen gewicht van zadeltje bij)
Het is een welsh pony van 1.15m, 17 jaar.
Tuc schreef:Idd, ik ben ook 1.74 en ik zou daar ook nooit op stappenSadyLady schreef:Reageer ik ook maar ff..
We hebben een nieuwe pony die we nu 2 weken kunnen uitproberen. Ze is eigelijk voor kindertjes die op onze boerderij komen en dan beetje rond kunnen lopen met haar, wat borstelen en 'rijden'.
Maar geen van deze kinderen heeft rijervaring, dus lijkt het mij veiliger als ik er eerst op ga om uit te proberen.
Maar..
Ik ben 1.72m en 57kg. (er komt geen gewicht van zadeltje bij)
Het is een welsh pony van 1.15m, 17 jaar.
Ik heb ook een welshje van 1.15 m. en ben zelf ook ong. 1.73 ofzo. Maar daar rijd ik allang niet meer op!
Je kunt eventueel op een manege kijken of daar iemand is die klein is en veel rijervaring heeft, maar ik zal er zelf niet meer opstappen

..
.