Zilverkenny: Past goed. Liliekska: Ik vind je benen nog wel passen, maar je bovenlichaam is toch echt al te lang. Ik zeg dus ook nee. Nienke555: Ook al is het een Ijslander, ik vind het niet meer passen. Maestro18: Net net net te groot. FlameHorse: Dat kun je zelf het beste beoordelen Dreamwish93: Toch jammer dat mensen niet begrijpen dat ze niet (meer) passen. Van een 10 jarige kan ik dat nog wel begrijpen, maar van een 20 jarige... Elypaarden: Te groot. __Lauraa: Ik denk eerlijk gezegd dat het niet meer past. Misschien kan je nieuwe foto's maken van de zijkant? (In je topic stond geen enkele duidelijke).
Nieuwe foto's maken zal nog wel een tijdje duren, meisje gaat misschien 1 keer in de 3/4 maanden mee. Ze is het buurmeisje van bij mijn vader en die woont 50 minuten rijden met de auto van mijn moeder af waar mijn pony's staan. Ze heeft vanmiddag even gereden. Meisje weegt echt niks, is graatmager.
oke daar komt ie, ik weet dat mijn benen niet te lang zijn maar twijfel wel over mijn bovenlichaam. Het vertekent misschien doordat hij een lange nek heeft.