Maffe pennyverhalen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

imd

Re: Maffe pennyverhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 12:01

Jeeemig, wat een dierenbeulen zijn de meesten hier..
Gelukkig nog wel échte paardenvrienden zoals JETSKeTjee
en anderen Clown

Penny's.. Scheve mond

ZitAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 18:44

1 van de 2 beroemdste penny's van de zaterdag had tijdens het ponykamp een wuppie op der cap gezet Haha!

ZitAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 18:55

oOOO,, ik weet nog wat Tong uitsteken Misschien niet heel erg penny, maar wel heel grappig Haha!
Met ponykamp mocht ik meehelpen Haha!
Toen moesten we met de kleintjes meefietsen, een paar aan halstertouw naar het bos toe.
Leiding was vreselijk blij dat ik er dus een aan halstertouw meenam (diegene vonden ze blijkbaar dus niet heel erg aardig)..
Heenreis ging goed en ze gingen het bos in.
Na een kwartier kwamen ze alweer terug (blijkbaar al goed zat voor beginnertjes) was 'mijn' ruitertje gevallen,,
Pony ging eten en toen is ze er op één of andere manier ervan af gevallen Tong uitsteken
Best wel dozig als je er zo af valt tog? Tong uitsteken

april_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 19:10

Ik rijd regelmatig (vooral met springen) op een paardje dat vroeger heel erg mishandelt is. En dus heel chaggie in zijn stal (dreigen met bijten en slaan) en dan zijn er altijd van die meisje die vragen: Ga jij daarop rijden? Wie is jou lievelings pony (vragen ze echt altijd). Arthos (dat paard) heeft een plekje op zijn schoft, als je daar borsteld gaat echt zijn hoofd helemaal omhoog,, en oortjes naar voren dus dan is het ook altijd zo. OOW zo is hij kei lief Tong uitsteken best melig Tong uitsteken

ZitAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 19:12

ik weet al wie je bedoelt,de 2 beroemde pennymeisjes van Zaterdag april_lover Tong uitsteken

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 19:23

ZitAa schreef:
oOOO,, ik weet nog wat Tong uitsteken Misschien niet heel erg penny, maar wel heel grappig Haha!
Met ponykamp mocht ik meehelpen Haha!
Toen moesten we met de kleintjes meefietsen, een paar aan halstertouw naar het bos toe.
Leiding was vreselijk blij dat ik er dus een aan halstertouw meenam (diegene vonden ze blijkbaar dus niet heel erg aardig)..
Heenreis ging goed en ze gingen het bos in.
Na een kwartier kwamen ze alweer terug (blijkbaar al goed zat voor beginnertjes) was 'mijn' ruitertje gevallen,,
Pony ging eten en toen is ze er op één of andere manier ervan af gevallen Tong uitsteken
Best wel dozig als je er zo af valt tog? Tong uitsteken

beginnertjes weten denk nog niet de beste manier om in het zadel te blijven zitten.
het is wel dozig, want er zijn wel wat pony's bij mij geweest die begonnen te grazen, maar ben er nooit door afgevallen (alleen bokken, met hoofd omlaag Tong uitsteken )

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 19:24

en rara door welke pony komt het?? (bokken met hoofd omlaag) jaa hoor, ....JETSKE Haha!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 22:46

Ik heb een keer gehad, toen ik nog maar twee maanden reed ofzo, dat we een wedstrijdje gingen doen. De bedoeling was dat je over een superminihindernisje sprong, naar om de pion reed en terug draafde (galop deden we nog niet ofzo).

Nou ging dat hindernisje en de pion wel goed, alleen op de terugweg spoorde ik hem zo aan dat hij dacht dat 'ie in galop moest.. Dus ik bang, ging om z'n nek hangen.. Drie keer raden wat de pony deed toen 'ie bij C was. Juist, hij deed zijn nek omlaag en ik rolde er mooi af Clown

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 08:41

haha, het zal je maar gebeuren Haha!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 08:46

het is geen penny maar schrijf het lekker op Haha!
ik reed dus bij een vrouw met allemaal pony's (ben ik inmiddels alweer weg) en ik reed altijd op een kei makke haflinger: Lady. en er rijd dus ook altijd een ruin mee, waar Lady een oogje op heeft. nou die vrouw vroeg dus aan mij of ik zonder zadel wou rijden, dus ik zeg ja. heb ik een tijd zonder zadel rondgehobbeld, mag ik gaan galopperen. ds ik zet Lady aan in galop, een heel rondje gaat het goed. alleen dan komt Lady er dus weer achter dat ze verliefd is, zet ze ineens een volte in, om sneller bij Atjo(de gelukkige van Lady) en dan maakte ze een nog scherpere wending dus ik glijd eraf, lag ik daar tussen het hek en de bak Clown

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 10:40

JETSKeTjee schreef:
Verosjaak schreef:
ohoh. dan ben ik helemaal een dierenbeul die van mij staat het hele jaar op de wei met een schuilstalletje Ach gut arm paard Nagelbijten / Gniffelen

dat doe je hem toch niet aan! straks word ie nog ziek Boos! schande, het is een schandaal.

(dit meen ik natuurlijk niet.)

snap ik wel hoor Knipoog

Shezzit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 11:58

Bij ons op de stoeterij (nouja, waar ik les neem en een paard had staan dan) liep laatst een meiske rond, was met iemand mee die les had. Loopt ze zo langs te stallen, staat stil bij Atli en zegt: "Oh, dat is een mooi paard, daar wil ik wel een x op!"
Ja schat, dat is de goedgekeurde dekhengst waar de eigenaresse sport A mee rijd, daar willen we allemaal wel een x op, hahaha

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 17:07

K blijf even volgen.. is wel erg leuk!!

Sannum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 17:25

Waar ik op dit moment he-le-maal ziek van word?? Een "vriendinnetje" van m'n zusje. Misselijk
Laatst was ze hier, vertelt ze even doodleuk dat ze op de pennysite onze pensionstal aanbeveelt en er ons telefoonnummer maar even bij heeft gezet. Wij haar vriendelijk verzocht om het aan te passen, en in ieder geval ons telefoon nummer te verwijderen. Zo gezegd, zo gedaan.
Een week later komt ze hier met de mooiste verhalen over dat ze al 2 pagina's reacties heeft gehad op die site en dat iedereen ons kent en heel positief is over ons. Ik ff ge-penny'd.... Niet één reactie Haha! ....

Nu heeft ze dus een nieuwe rage; Hier, bij ons thuis, " spelen met m'n zusje", Oftewel continu op de pennysite zitten, en m'n zusje links laten liggen. Vind het heel sneu voor m'n zusje, zij durft er niks van te zeggen, zij is 13 en m'n zusje 8.

Nu schijnt ze ook al een paardenfluisteraar te zijn... Hjah... Vork Zolang je maar niks bij mijn paarden in de oren fluister meid!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 18:51

haha Haha!

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 19:03

Hier nog zoiets
een vriendin van me ging op vakantie en ik mocht haar pony rijden.
een Nrps pony, merrie.. met karakter.. eerste keer dat ik kwam van die pennys aan de poetsplaats, ooooh mag jij op die rijden??
tweede keer, ik heb ook op die witte arabier hengst daar gereden! kon hem nog maar net houden!
echt zo ging dat maar door... jaja.. een merrie is opeens een hengst.. en een nrps is opeens een volvbloed arabier.. en dat ik er op kon/mocht rijden! wowww geweldig...
haha aldus groot penny alarm.. vond het wel geinig Haha!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 15:47

ik snap echt niet waar al die meisjes\jongens het vandaan krijgen omdat allemaal te zeggen!

Mich_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 18:27

Ja he ik ook niet..

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 18:43

Niemand niet Tong uitsteken alleen de pennys.. Knipoog
zal me toch eens gaan inleven in zon leven Tong uitsteken

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 19:04

ik wil ook is een penny. waar ik lekker om kan lachen Duivel

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 20:04

was vandaag ging in me rijkleding naar de ijscoman.. staan er wat meiden bij me fiets te kletsen toen ik terug kwma met mijn ijsje.
zegt een meisje echt zo: Ja me laarzen te groot en helm te groot en paard te klein.
Iemand anders: Koop je toch een nieuwe.
Zij: Ja dat heb ik al gevraagd maar ik moet maar op die van me vader rijden..

Ze dacht dat ik met dat gesprek jaloers op haar zou worden dat zij een paard had en haar pa ook en ik niet..

Jammeerrrr ik heb het mooiste paard wat je maar ken hebben Tong uitsteken

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 20:12

haha lol Haha!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:36

IK ga zo binnenkort een wedstrijd rijden op een manege in eengat in de buurt Clown Nou zei ik dat dus zo tegen het 'verzorgstertje'van mijn pony. Vroeg ze of ze er dan ook even op mocht rijden als ik daar was (zij rijd op die manege).. Naja, is wel goed dus.. Vroeg ze daarna: "mag ik dan nog ff srpingen ,, kunnen paar vriendinnen nog ff kijke hoe diej dr uit siett:)" (alsof ze dat met dressuur niet kunnen zien) oftewel: dan kan ik mijn vriendinnen laten zien wat voor supercoole pony ik aaaaltijd (1x per 2 mnd) rijd, en een beetje opscheppen.. Hoezo penny Clown

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 22:11

*zucht* wat een dom wicht Clown

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 22:58

nogzo eentje
een meisje waar ik goede vriendinnen mee ben. zegt ineens dat zij een pony heeft gekregen (pony is van een ander meisje)
dat meisje heeft dan een fries en een c-pony en dan zou die vriendin van mij die c-pony hebben gekregen. GRATIS!!
ze zou het meteen tegen mij hebben gezegd! dat weet ik zeker, daarvoor ken ik haar te lang (bijna mijn hele leven) en dan durfde dat meisje niet te draven. en ineens een week later springt ze met haar fries 1 meter.
maar hallo. als jullie 2 pony's hadden, er eentje zomaar gratis weggeven??