En iemand vroeg het hier al, hoe kiezen jullie de hashtags die je gebruikt?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Drico schreef:Ik zit op dit moment op de 227 volgers
En iemand vroeg het hier al, hoe kiezen jullie de hashtags die je gebruikt?
Eline_S_S schreef:Janinevv schreef:Mijn laatste twee geposte foto's
[ [url=m/Q77AZV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YNHxJ9.jpg]Afbeelding[/url] ]
@Aatheblondies
Ik vind jouw account zo leuk he!![]()
Ik heb bijna 400 volgers maar heel veel spookvolgers.. Krijg gemiddeld 65 likes per foto.
marshmellow schreef:Whoehoee 15.000 volgers!![]()
Meer mensen met de Volgers+ app? Eerder kon je altijd het precies aantal volgers zien daar, maar dat kan ik niet meer vinden?![]()
Ben altijd wel benieuwd hoeveel het er precies zijn, want dat zie je niet op insta zelf..
En qua hashtags gebruik ik eigenlijk alleen engelse woorden.
Heb altijd een standaart lijstje die ik kopieer en plak, en dan zet ik er nog wat hashtags bij die echt met de foto te maken hebben.
marshmellow schreef:Janine1990 schreef:Wat heb je aan zo'n app? Krijg je dan niet allemaal van die nepvolgers?
Met die app kan je zien wie je ontvolgen, en je kan ook al je spookvolgers zien, meest actieve volgers enz
marshmellow schreef:Whoehoee 15.000 volgers!![]()
Meer mensen met de Volgers+ app? Eerder kon je altijd het precies aantal volgers zien daar, maar dat kan ik niet meer vinden?![]()
Ben altijd wel benieuwd hoeveel het er precies zijn, want dat zie je niet op insta zelf..
En qua hashtags gebruik ik eigenlijk alleen engelse woorden.
Heb altijd een standaart lijstje die ik kopieer en plak, en dan zet ik er nog wat hashtags bij die echt met de foto te maken hebben.