jullie ergste ervaring met penny's

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tesssaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 22:15

Ik heb er ook 1 haha
mijn pony stond op een manege, er was les dus een hoop kinders rond mijn benen te krioelen
met uitspraken van : Oeeh ik vind je paardje mooi' en 'aaah mag ik er oprijden'.
Maar toen ze allemaal op de ponys zaten en ik rustig stond te poetsen hoor ik opeens achter me
'Ghummm uuh hoi' dus ik draai me om. Zie ik een klein meisje staan heel bijdehand met dr handjes in haar zij.
'Hoi ik en mijn vriendin denken er over na om Napoleon te gaan verzorgen.'
Ik helemaal overrompelt door de bijdehand manier
Dus ik: 'Nou uh nee dat is niet nodig'
Dus zij: 'Oh maar dan wil ik hem nu wel poetsen'
Ik:'liever niet eigelijk'
Toen renden ze weg.
De hele manier waarop ik stond echt met mijn bek vol tanden, ik denk er over na? Waarover na? Kan je kiezen om hem te gaan verzorgen ja of nee?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 22:44

Zojuist een flink aantal berichten verwijderd waarin een minderjarige Bokker compleet belachelijk werd gemaakt. Het lijkt mij duidelijk dat dit soort gedrag op Bokt absoluut niet gewenst is en bij herhaling zal er dan ook een sanctie volgen.
Voordat je zelfs maar op het idee komt om zoiets nog een keer te doen bedenk dan eens hoe je het zou vinden als jij op zo'n manier gepest zou worden.
Omdat dit topic voornamelijk gebruikt wordt om mensen belachelijk te maken zal het gesloten blijven.