Edit: Sorry had reactie hiervoor niet gezien

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Telpeva schreef:Heb je een plaatje van de benen? ben wel nieuwsgierig. Je kan het pootje verhitten (pas op dat je hem niet verbrandt) en een andere kant op buigen zodat het beetje weer goed staat. Dat kan bijvoorbeeld met een aansteker, of heet water. Daarna even afkoelen met koud water en kijken of hij beter blijft staan?
Telpeva schreef:hihiwas je een mooie ponyta/rapidash ervan aan het maken?
Zonder dollen, je moet het model ook niet aansteken, maar verwarmendus de hittebron op een afstandje houden, en liefst ook rond blijven draaien zodat het plastic gelijkmatig warm wordt, en ook geen vlam vat En imo, bij twijfel, niet doen!
[ Afbeelding ]
Rapidashde vlammende paard pokemon
daf3 schreef:Hier is de foto van het been:
[ Afbeelding ]
Het been lijkt op de foto niet zo scheef, maar dat is ie wel echt. Hij wil amper meer staan. Als je kijkt naar een foto van het orginele model zie je dat die benen best vrij veel uit elkaar staan. En deze raken elkaar nog net niethij was eerst ook nog erger
Ik werk liever niet met vuur aangezien ik bang ben dat hij kappot ga
Hebben jullie nog een ander iedee?
@balou: Hihi zat er echt een vlam op je paard?![]()
@suuzmickey: ik ben bang dat je dan goed de plek kan zien waar ik over heen hem geschilderd...
@Telpeva: Als je het been met heet water wilt verhitten, hoe heet moet het dan zijn? En hoe werk dat ongeveer?
Alvast bedankt allemaal!Toch fijn om zo een forum te hebben. Hopelijk kan mijn fjordje daarlijk weer op zijn benen staan
Ps: ik heb net even een foto opgezocht op internet van een zelfde soort fjord. Deze benen staan wel goed![]()
[ Afbeelding ]