Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SaskiaKa schreef:Jee, ik vind het wel een beetje te ver gaar nu hier. Er wordt over deze mensen gesproken alsof alle conflicten worden opgelost met geweld en doodsbedreigingen. Doe ff normaal, zeg! Meisje is veertien, denken jullie nou echt dat een volwassen kerel op die manier te werk zou gaan?
Ik denk dat je het beste toch op een normale manier kan uitleggen dat je Tucker erg mist en dat je haar graag zou willen kopen. Willen ze dat niet, jammer dan en klaar.
Kwanyin schreef:SaskiaKa schreef:Jee, ik vind het wel een beetje te ver gaar nu hier. Er wordt over deze mensen gesproken alsof alle conflicten worden opgelost met geweld en doodsbedreigingen. Doe ff normaal, zeg! Meisje is veertien, denken jullie nou echt dat een volwassen kerel op die manier te werk zou gaan?
Ik denk dat je het beste toch op een normale manier kan uitleggen dat je Tucker erg mist en dat je haar graag zou willen kopen. Willen ze dat niet, jammer dan en klaar.
Ja, er zijn families(en dan gooi ik ze niet direct bij de kampersectie, ook gewone) die helemaal over de rooie gaan als je hun durft bedreigen met juridische stappen of dingen durft doen als stiekem 'hun' eigendom stelen. Dan wil je ze echt niet bij je huis hebben. En daar mag TS best voor gewaarschuwd worden, aangezien ze zelf al aanwijzingen geeft dat dit niet de meest vriendelijke mensen zijn als ze boos worden.
HolyPope schreef:Sharon lees de berichtjes van Russel nog even.
En het beste laat je tucker met rust. Als jij voor Tucker blijft 'zorgen' weet je in ieder geval zeker dat je 'm nooit zal krijgen. Klinkt hard maar als het oog van Tucker te erg wordt en de hele pony verwaarloosd gaat worden dan pas kan de dieren bescherming aan te pas komen en zou Tucker eventueel in beslag genomen kunnen worden. Op dat moment kan jij 'toeslaan'.
Je zult veel geduld moeten hebben en een tijdje je ogen gesloten moeten houden wat betreft Tucker.