Hoii , ik ben 11 jaar oud, stevig 1.69 cm en 66 kg - Pas ik nog op een stevige pony van 1.30 en wat is het kleinste waar ik op kan rijden denken jullie ? dit is een foto op een paard want ik heb geen foto's van mij op een kleinere . Hij is ong. 1.59 denk ik haha . Hoop dat jullie me kunnen helpen groetjes Maxima ( mijn echte naam jaja ) ps. Let niet op mijn zit haha is uit een filmpje geknipt tijdens t draven
Laatst bijgewerkt door maxima100302 op 13-02-14 01:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Dat kunnen we niet zeggen zonder foto's want ligt ook aan de bouw van de pony natuurlijk. Overigens lijk je op mijn mobiel helemaal niet stevig maar gewoon slank?
Anoniem
Geplaatst: 13-02-14 04:27
omdat het even geleden is (tijdje pc loos geweest) begin ik bij 351 sorry sommige links krijg ik niet open, dus je niet genegeerd voelen gerlindie -> past prima romyloverrr -> ik vind je zeker niet te klein hoor othelloster -> past myloveJules -> ik vind haar te groot SinneJelt -> past nog wel sannedeedee1 -> past nog net Flicka12 -> voor het 'plaatje' vind ik je te groot, maar het kan nog Ketly -> voor het 'plaatje' vind ik je te groot, maar het kan nog lotteke1998 -> past Chivanah -> past unihorses -> past maxima100302 -> past op de foto
Haha op de foto niet nee maar weet je 3 vetrollen en 66 kg als je 1.69 bent op je 11de is wel zwaar. En dat zegt iedereen ook. Ik sport genoeg maar van yummieee dingen kan ik niet afblijven "