Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
prugelpiet schreef:Ook ga ik er in mee dat sommigen hier echt ongezond dun zijnIk ben 1.63 en 51 kilo, en dat is een prima gewicht voor mijn lengte (Als ik de arts mag geloven)
ontopic: Laatste past!
_Denise_ schreef:prugelpiet schreef:Ook ga ik er in mee dat sommigen hier echt ongezond dun zijnIk ben 1.63 en 51 kilo, en dat is een prima gewicht voor mijn lengte (Als ik de arts mag geloven)
ontopic: Laatste past!
Ach, op jouw leeftijd was ik even groot als jij en woog ik 10 kilo minder. Nu, 9 jaar later, heb ik dezelfde lengte als toen, maar heb er 8 kilo bijgekregen. Naast lengte en gewicht moet je ook naar leeftijd kijken, zeker als we spreken over dames van onder de 20 jaar.
Daarnaast zegt een getalletje op de weegschaal in verhouding met je lengte lang niet alles. Lichaamsbouw en gezondheid spelen ook een hele grote rol. Ik ben van mening dat voorgaand geposte waarden niet ongezond dunne mensen representeren.
Ketly vind ik passen. Lotteke1998 ook.
unihorses schreef:Chivanah schreef:Okeik moet trouwens voor ponykamp nog 5 kilo afvallen dus dan zal het wel beter zijn denk ik als ik het red
![]()
waarom MOET je 5 kilo afvallen?ik zie niet echt een dik(gezet) meisje op de foto.
jullie vroegen om duidelijkere foto's:
geen idee wat ik doe met mijn voeten
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Chivanah schreef:Okeik moet trouwens voor ponykamp nog 5 kilo afvallen dus dan zal het wel beter zijn denk ik als ik het red
![]()
omdat mijn ouders willen dat ik 5 kilo afval, hebben ze dus bedacht dat ik pas op ponykamp mag als dat gelukt is;)
unihorses schreef:hmmm ik ben 64 kilo en rond de 1.70 volgens mij en nee krijg geen hulp maar ga elke dag hardlopen en let op mijn etenChivanah schreef:Okeik moet trouwens voor ponykamp nog 5 kilo afvallen dus dan zal het wel beter zijn denk ik als ik het red
![]()
omdat mijn ouders willen dat ik 5 kilo afval, hebben ze dus bedacht dat ik pas op ponykamp mag als dat gelukt is;)
dat klinkt echt niet gezond... hoe zwaar ben je?
Ik hoop dat je hulp krijgt met afvallen? en niet als een gek te gaan sporten / je uithongeren?