Daphara schreef:Liesjee11 is 27 jaar volgens haar profiel, veel langer zal ze niet worden, tenzij ze op hakken loopt.
en nu 15...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Avalanche schreef:Ja, te groot. Je past niet in het zadel, en ponies geven last nooit aan![]()
Ze geven pas aan dat ze ergens last van hebben als het al veel te laat is.
Fly_high schreef:Avalanche schreef:Ja, te groot. Je past niet in het zadel, en ponies geven last nooit aan![]()
Hoezo past ze niet in het zadel? Ze zit op het diepste punt en heeft nog genoeg ruimte tot de lepel, knie lijkt ook op de juiste plek voor een spring of vzh zadel.
Fly_high schreef:Avalanche schreef:Ja, te groot. Je past niet in het zadel, en ponies geven last nooit aan![]()
Hoezo past ze niet in het zadel? Ze zit op het diepste punt en heeft nog genoeg ruimte tot de lepel, knie lijkt ook op de juiste plek voor een spring of vzh zadel.
Avalanche schreef:Ze zit niet op het diepste punt, ze zit achter het diepste punt en de knieën zitten echt op het randje van de wrong nog.
Als je in het diepste punt zou gaan zitten en je beugels 3 gaten langer maakt, steken je benen eronderuit.
MimixDaina schreef:Citaat:Ze zit niet op het diepste punt, ze zit achter het diepste punt en de knieën zitten echt op het randje van de wrong nog.
Als je in het diepste punt zou gaan zitten en je beugels 3 gaten langer maakt, steken je benen eronderuit.
dat vind ik toch wel apart( beugels niet, die mogen idd n gaatje of 2 langer). Heb vanwege je comment nog wat andere mensen gevraagd waaronder een zadelmaakster. Zeggen allemaal dat ik gewoon pas
MimixDaina schreef:[ [url=m/nExxbD.jpg]Afbeelding[/url] ]
hoi, wat vinden jullie hiervan? Ik ben 1,60 en 50 kilo. Ik groei niet meer. Gaat nu om doorrijden daarna 1x in de 1 a 2 weken rijden om goed te houden (rijden minder ervaren ruitertjes op). Wellicht nog eens een wedstrijd starten zolang ik nog bij de pony's mag. Pony geeft overigens niet aan er last van te hebben!