Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Helaas is die manege toen failiet gegaan, en zijn

ze stond op Jollie's manege in Beusichem, maar geen idee wat er met haar is gebeurd toen de manege failliet ging en alles verkocht werd.
En ze had sprieterige manen. Echt een heerlijk beest 
En dat geen enkel paard waar ik vroeger op reed nog werkt
Uppojono schreef:Mijn eerste lievelingspony was Speedy, toen ik 20 jaar geleden begon met rijden. Het leuke is dat Speedy nog steeds bij ons op de manege staat, 38 jaartjes jong ondertussen, en al 5 jaar met pensioen.. Vulde toen in het paarden- en ponyvriendinnetjes-boekje van een vriendin, het vragenlijstje in over Speedy. Naam: Speedie Geslacht: merrie Hoogte: 2.50m (Tja, was in mijn beleving een heul grote pony), haha. Ze wordt ondertussen al aardig grijs en staat overdag samen met nog een oudje lekker de hele dag in de wei.
voor en foto kan je naar een toick gaan, die over haar gaat! hier: [yrt]superpony mis jou! een link ding krijg ik er niet

Ik was er veel te groot voor (maar ik werd er iedere keer op gezet omdat ze me verwarden met een andere Esmée) en hij scheen te bijten op stal (heel penny, maar hij heeft mij nooit gebeten
) maar het was zo'n lekker diertje
Isabelle stond bij manege 't Zandeind.
: