1) Beige met bruine rand (Van Laurens van Lieren) 2) Oranje met een beige randje en een donkerbruine rand met diamantjes. (Dressuur) 3) Lichtgroen met bruin, in 4 blokken. (Dressuur) 4) Donkergrijs met lichtgroene punt van Happy Valley (Spring)
En 2 wedstrijddekjes Wit, spring en dressuur.
En nog een paar oudere, die gebruik ik meestal onder de longeersingel ofzo.
Maar.... ik rijd op een manege, dus eigenlijk hoef je geen dekje te kopen. Maar voor de manegewedstrijden mag het wel. reden voor zwart: Als je op een witte pony rijd (die niet meer zo wit is) en een spierwit dekje, lijkt die niet meer zo wit... En bovendien : als je een hele dag op stal bent en je dekje ergens neer legt, heb je kans dat er wat vuil of stof opkomt. helemaal niet erg, kun je er zo weer afkloppen. En als er dan een beetje vuil op zit, vanaf de juryplaats, zien ze dat tocht niet. Maar bij een wit dekje word het moeillijker.....
ik heb voor mijn shetlander: 1. bruine HH 2. roze BR 3. en ik wil nog een groene
voor mijn paard: 1. groen/blauwige met zn naam 2. paarse HH 3. blauwe BR 4. rode scapa 5. grijze scapa 6. burberry 7. zwarte 8. witte 9. en er komt nog eentje van de HV Crowne Collection, maar die hebben we alleen nog maar besteld..
grappig dat topic met het woord dekjes het zo goed doet hihi. heb een gele en een grijze qhp pad incl bandages en peesbescherming. overigens nog te koop grijze leatherfeelpad maat full izgs.
burberry met peesjes balance (hh) met peesjes (de blauwe) en de equitheme grijs met roze met peesjes
heb pas een opruiming gedaan zodat ik een beetje hippere setjes kan halen op mijn wish list staat :
HH balance (de groene) met peesjes Anky banaan met peesjes (weet iemand waar je gele peesjes kan krijgen?) Rode scapa met peesjes de eurostar met dat roze dr in uit de nieuwe collectie (hoe heet die eigenlijk?) met peesjes
Ik heb 2 dekjes maar ... eentje is paars, en eentje is oranje met donkergroene randje.. Ik gebruk alleen die oranje, want die ander is te klein voor mijn verzorgpaardje
petrol stond op het kaartje, maar klonk me al zo raar in de oren Vooral omdat mijn PK petrol pad totaal andere kleur heeft. Maargoed dat hoeft er in principe niet mee te maken te hebben..
Jeempie ik geloof wel 20. In diverse kleuren dus ook De één met bont, de ander extra dik, de volgende van een bijzondere stof. Ik heb er eigenlijk teveel om op de noemen. Maar ook veel doorsnee dekjes hoor. Gewoon blauw, groen, rood enz.