Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
imd schreef:Niet de ruiter, het meisje wat reageert, Eline_
Woplala schreef:Er wordt ook op haar profiel gereageerd met name de foto's die erin zouden moeten staan. Nou, ik was wel benieuwd, dus ik keek even in dr profiel, geen foto's meerZegt genoeg denk ik
_Summerly_ schreef:Nee, kan op dit moment niets bedenken.Dat van dat ontzettend schattige jochie heb ik al verteld geloof ik..
Oh wacht, ik zat bij zo'n gigantische Penny in de klas (voor zover je d'r Penny kon noemen).Vond elk paard lief, af en toe een tikje geven zielig en negeerde alles wat de instructrice zei. "Als je ze lief behandeld, behandelen ze jou ook lief," was haar motto (maar als ik Flash of Bella lief behandel slaan ze mij ook
). Nouja, nooit wat van aangetrokken, ik wist wel beter (goed, ik ga niet zo snel slaan, maar als ik al 3 keer een waarschuwing geef en ze proberen nóg te bijten kunnen ze wel een tik verwachten).
Naja, dat kind irriteerde me dus mateloos. Wilde altijd de duurste rijspullen hebben, schepte gigantisch op, kon voor geen meter rijden en liep ons altijd de les te lezen.D'r was ook al heel vaak tegen haar gezegd "Weetje wat pas zielig is? Dat jij nu die pony niet durft te straffen/corrigeren. Dát is zielig want bij de volgende wordt ie wel gestraft en dat is alleen maar verwarrend." of altijd de moeder van dat kind "Ja, zo is ze nou eenmaal niet." Wat zóek je dan bij die paarden? Koop zo'n afgebeulde robotpony die geen stap verkeerd zou ik zeggen.
JETSKeTjee schreef:niet echt een mega penny, maarjahh ik schrijf het maar lekker op![]()
een meisje en ik, gingen dan regelmatig langs een paar friezen. en op een begeven moment, komt een meisje van het kamp aanzetten:hallo dit zijn mijn paarden, noujah eigelijk van mijn opa(waren een stuk of 12 friezen, met 3 friese veulens, en een tinker met veulen.) en ik ga deze paarden inrijden (het meisje was maar ong. 1.35m en die paarden ong. 1.85m en ik zit dna een van die friezen te aaien, begint die fries te briesen, zei schrok zich helemaal wild.(dat meisje waarmee ik naar die paarden toeginge, lachten ons echt kapot daarna
)
en heb ik nog een andere.
was een super lief welsh A-tje en die eigenaren, hadden gevraagd aan die 2 meisjes, of een ander meisje en ik is op Donder wouden rijden, wij doen dat natuurlijk. dus wij gaan daarheen, een meisje die poetste hem niet voor het rijden (er zat dan wel geen zadel op de rug, maar toch) zij gaat er als eerste op, ze heeft hem amper ingestapt, wil ze al draven, maar ze krijgt hem niet draf, dus later gaat dat andere meisje met wie ik gekomen was, zij krijgt hem dus wel in draf, en had een klein galopje gedaan. dus ik zei tegen dat meisje dat hem niet in draf kreeg:kijk, zij krijgt hem wel in draf!(zei valt meteen tegen mij uit, dat ik maar beter kan oprotten, als ik zonodig commentaar moet opleveren) ik zei maar tegen haar:dan heb je pech gehad, ik kom om te rijden, en dat ga ik doen ook! dus ik ging rijden, ik zet hem dus gewoon in draf en galop, en zij kijkt echt helemaal niet blij.
maar ze had wel haar excusen aangeboden, omdat ze zo stom deed
shell schreef:ik had gister ook zo'n leuk pennymeisje. ze ging me aangeven bij de dierenbescherming omdat me paard 2 maanden lang 24 uur op het land staat. een echte dierebeul was ikmisschien ligt het aanmij maar die luie dikzak van me heb der helemaal geen moeite mee
Verosjaak schreef:shell schreef:ik had gister ook zo'n leuk pennymeisje. ze ging me aangeven bij de dierenbescherming omdat me paard 2 maanden lang 24 uur op het land staat. een echte dierebeul was ikmisschien ligt het aanmij maar die luie dikzak van me heb der helemaal geen moeite mee
ohoh. dan ben ik helemaal een dierenbeul die van mij staat het hele jaar op de wei met een schuilstalletjearm paard