Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
daphiena schreef:Bij een shoutout plaatst iemand op zijn account volg die persoon. Ik heb bijvoorbeeld 24k als ik tegen mijn volgers zeg volg hupeldepup gaan een aantal mensen kijken en denken misschien hè dit Is wel een leuk account wat ik wil volgen. Van een shoutout van matilde brandt krijg je er makkelijk 100 volgers bij
Janine1990 schreef:daphiena schreef:Bij een shoutout plaatst iemand op zijn account volg die persoon. Ik heb bijvoorbeeld 24k als ik tegen mijn volgers zeg volg hupeldepup gaan een aantal mensen kijken en denken misschien hè dit Is wel een leuk account wat ik wil volgen. Van een shoutout van matilde brandt krijg je er makkelijk 100 volgers bij
Aaah oke, en wanneer krijg je zo'n shoutout? Volg jij iedereen terug? Want ik heb wel eens zoiets van, leuk dat je me volgt, maar je account is zo vreselijk saai, dat ga ik echt niet volgen hoor...
Duality schreef:Oh ik probeer altijd tevergeefs mee te doen aan shoutouts maar ik wordt dus nooit uitgekozen. Het zijn 9/10 keer al hele grote accounts die die shoutouts krijgen (spiek wel eens op de accounts die gekozen zijn) en heel af en toe eens een wat kleiner account.
Ik volg lang niet iedereen terug, alleen de accounts die ik echt tof vind volg ik.
daphiena schreef:Duality schreef:Oh ik probeer altijd tevergeefs mee te doen aan shoutouts maar ik wordt dus nooit uitgekozen. Het zijn 9/10 keer al hele grote accounts die die shoutouts krijgen (spiek wel eens op de accounts die gekozen zijn) en heel af en toe eens een wat kleiner account.
Ik volg lang niet iedereen terug, alleen de accounts die ik echt tof vind volg ik.
Ik doe ook vaak mee en ondanks ik "groot" ben win ik nooit hoorik kies zelf nooit uit gebaseerd op volgers ik kies juist vaak eerder kleine accounts dan grote. De reden dat grote vaak winnen Is denk ik omdat die accounts vaak ook leuk zijn en daarom al een groter aantal volgers hebben. Al zijn er ook echt ontzettend veel leuke kleine accounts die soms leuker zijn dan de grote.
daphiena schreef:Ik volg alleen accounts terug die ik interessant vind anders worden het er een beetje veel. Zo'n shoutout kan je zomaar krijgen mocht iemand je account echt leuk vinden of via een wedstrijd. Ik heb momenteel een shoutout wedstrijd lopen.
daphiena schreef:Duality schreef:Oh ik probeer altijd tevergeefs mee te doen aan shoutouts maar ik wordt dus nooit uitgekozen. Het zijn 9/10 keer al hele grote accounts die die shoutouts krijgen (spiek wel eens op de accounts die gekozen zijn) en heel af en toe eens een wat kleiner account.
Ik doe ook vaak mee en ondanks ik "groot" ben win ik nooit hoorik kies zelf nooit uit gebaseerd op volgers ik kies juist vaak eerder kleine accounts dan grote. De reden dat grote vaak winnen Is denk ik omdat die accounts vaak ook leuk zijn en daarom al een groter aantal volgers hebben. Al zijn er ook echt ontzettend veel leuke kleine accounts die soms leuker zijn dan de grote.
kyrkelover schreef:Ik heb nu op mijn persoonlijke account een zoektocht naar fotografen die het leuk vinden hun portfolio uit te breiden die onze pups op de foto wil zetten.
Mijn paarden insta is groeiende nu over de 80 followers in 1.5 week ongeveer.