Heb jij een instagram account voor je paard?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

daphiena

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 20:52

Bij een shoutout plaatst iemand op zijn account volg die persoon. Ik heb bijvoorbeeld 24k als ik tegen mijn volgers zeg volg hupeldepup gaan een aantal mensen kijken en denken misschien hè dit Is wel een leuk account wat ik wil volgen. Van een shoutout van matilde brandt krijg je er makkelijk 100 volgers bij

Jessol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 21:03

Ik heb ook een instagram account aangemaakt voor mijn huurpony en mijn 2 honden: blackwithatouchofgold, mijn volgersaantal is ook nog maar pover haha.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 22:51

daphiena schreef:
Bij een shoutout plaatst iemand op zijn account volg die persoon. Ik heb bijvoorbeeld 24k als ik tegen mijn volgers zeg volg hupeldepup gaan een aantal mensen kijken en denken misschien hè dit Is wel een leuk account wat ik wil volgen. Van een shoutout van matilde brandt krijg je er makkelijk 100 volgers bij

Aaah oke, en wanneer krijg je zo'n shoutout? Volg jij iedereen terug? Want ik heb wel eens zoiets van, leuk dat je me volgt, maar je account is zo vreselijk saai, dat ga ik echt niet volgen hoor...

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 23:52

Oh ik probeer altijd tevergeefs mee te doen aan shoutouts maar ik wordt dus nooit uitgekozen. Het zijn 9/10 keer al hele grote accounts die die shoutouts krijgen (spiek wel eens op de accounts die gekozen zijn) en heel af en toe eens een wat kleiner account.

Ik volg lang niet iedereen terug, alleen de accounts die ik echt tof vind volg ik.

daphiena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 12:48

Janine1990 schreef:
daphiena schreef:

Aaah oke, en wanneer krijg je zo'n shoutout? Volg jij iedereen terug? Want ik heb wel eens zoiets van, leuk dat je me volgt, maar je account is zo vreselijk saai, dat ga ik echt niet volgen hoor...

Ik volg alleen accounts terug die ik interessant vind anders worden het er een beetje veel. Zo'n shoutout kan je zomaar krijgen mocht iemand je account echt leuk vinden of via een wedstrijd. Ik heb momenteel een shoutout wedstrijd lopen.

daphiena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 12:50

Duality schreef:
Oh ik probeer altijd tevergeefs mee te doen aan shoutouts maar ik wordt dus nooit uitgekozen. Het zijn 9/10 keer al hele grote accounts die die shoutouts krijgen (spiek wel eens op de accounts die gekozen zijn) en heel af en toe eens een wat kleiner account.

Ik volg lang niet iedereen terug, alleen de accounts die ik echt tof vind volg ik.

Ik doe ook vaak mee en ondanks ik "groot" ben win ik nooit hoor :') ik kies zelf nooit uit gebaseerd op volgers ik kies juist vaak eerder kleine accounts dan grote. De reden dat grote vaak winnen Is denk ik omdat die accounts vaak ook leuk zijn en daarom al een groter aantal volgers hebben. Al zijn er ook echt ontzettend veel leuke kleine accounts die soms leuker zijn dan de grote.

AafKusLife

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 14:17

daphiena schreef:
Duality schreef:

Ik doe ook vaak mee en ondanks ik "groot" ben win ik nooit hoor :') ik kies zelf nooit uit gebaseerd op volgers ik kies juist vaak eerder kleine accounts dan grote. De reden dat grote vaak winnen Is denk ik omdat die accounts vaak ook leuk zijn en daarom al een groter aantal volgers hebben. Al zijn er ook echt ontzettend veel leuke kleine accounts die soms leuker zijn dan de grote.

Leuk zo'n shoutout ik doe ook wel eens mee maar win ook niet.

Ik heb een Instagram over mijn werk als groom, Deze accounts ben ik nog niet heel vaak tegen gekomen.

Lijkt het jullie interessant dan kan je mij volgen: Aafkushorselife *\o/*

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 15:06

daphiena schreef:
Ik volg alleen accounts terug die ik interessant vind anders worden het er een beetje veel. Zo'n shoutout kan je zomaar krijgen mocht iemand je account echt leuk vinden of via een wedstrijd. Ik heb momenteel een shoutout wedstrijd lopen.

Aaah, dankje! Weer wat geleerd :)

Nog een vraagje, die Mathilde Brandt, verdient zij geld met haar Instagram? En zijn hier mensen die er geld mee verdienen/weten jullie mensen die er geld mee verdienen?

daphiena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 16:27

Echt geld mee verdienen weet ik niet ik geloof wel dat ze regelmatig gratis producten of korting krijgt in ruil voor reclame.

NeraBitchie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 16:46

Het lijkt mij ook leuk om te doen, ik ga er nu 1 aanmaken *\o/*

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 00:16

Mijn account groeit gestaag, denk dat ik wel aan de 100 volgers zit voor 2017.
Maar denk dat ik ook best leuke posts heb.
tips zijn overigens altijd welkom!!!
Mijn account is kyras-promising-risky-dream

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 00:23

daphiena schreef:
Duality schreef:

Het is ook niet elk account hoor, maar het valt me wel vaak op dat het veel gebeurd haha! Juist die kleine onontdekte accounts zijn vaak zo leuk om te ontdekken!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 09:23

Hoe kiezen jullie je hashtags?

En leuke tip, een leuk filmpje doet wonderen... Voor sommigen niets, maar de mijne is nu 39 keer bekeken en heeft 23 likes. Daardoor ook 6 nieuwe volgers.

Vind het soms wel lastig om iets leuks te plaatsen hoor. Vooral omdat ik gewoon fulltime werk en voornamelijk 's avonds naar m'n paard toe ga. Niet echt heldere foto's in deze tijd van het jaar.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 08:17

Ik doe graag mee!
Ik heb een account dat Nindatufotografie heet. Daarnaast heb ik een account apart van Merantib

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 08:18

fleurvosje schreef:
Leuk zoveel mensen met een account! :)

Ik zal jullie snel eens volgen! Ik ben trouwens @voskey_ ;)

Ik volg je!

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 11:25

Ik heb nu op mijn persoonlijke account een zoektocht naar fotografen die het leuk vinden hun portfolio uit te breiden die onze pups op de foto wil zetten.
Mijn paarden insta is groeiende nu over de 80 followers in 1.5 week ongeveer.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 11:26

kyrkelover schreef:
Ik heb nu op mijn persoonlijke account een zoektocht naar fotografen die het leuk vinden hun portfolio uit te breiden die onze pups op de foto wil zetten.
Mijn paarden insta is groeiende nu over de 80 followers in 1.5 week ongeveer.

Oh als ik me nieuwe camera onder de knie had zou ik dat heel graag willen succes met je zoektocht zijn vast anderen die je pups op de foto willen zetten!

DemiHendriks

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 11:58

Mijn account is @friesianyke
Heb nu 1,1 k volgers :)

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 12:49

Leuk topic, kan ik weer wat mensen gaan volgen :D

Ik heb zelf eentje voor mijn drie paardjes:
@myhappyhorselife

DeniseMacho

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 12:53

jaaa zeker :o

Mijn instagram is : @thesupermacho

momenteel heb ik 902 volgers :D
al hoewel er altijd maar max. 100 mijn foto's liken O:)

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 23:35

1 van Risky zijn foto's is overigens ergens anders gerepost en daar heeft hij 2394 likes en 59 comments echt gaaf. Hoop echt de 100 likes nog te halen voor oud en nieuw, nog 15 te gaan

zebra89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 23:55

Wij zijn @nicole_storm

bertbart

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 11:18

Leuke insta accounts! :)

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 11:36

Ik zit nu op bijna 350 volgers met mijn account @elysaxlarecbos

Larecbos staat voor: Larry, Eclipse, Bosco.

Helaas zijn Larry en Bosco onderhand verkocht. Ik heb nu nog 3 paarden (waaronder een veulen) met de namen: Eastern Eclipse, Indigo en Lady Million O'hara.

Als iemand nog namen ideeën heeft voor een nieuwe instagram naam dan zijn die welkom!

Dit is mijn laatst geposte foto:

Larry in zijn nieuwe stalletje (dit was gisteren)
Afbeelding

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 12:38

Dit is mijn laatste post
Afbeelding

En de post met tot nu toe de meeste likes.
Afbeelding

En dan de foto met meer dan 2000 likes en 59 comments op een ander insta account.

Afbeelding