Je bent wat te lang, maar echt storend vind ik het ook weer niet. In je profiel vind ik je op sommige foto's mooi passen en op andere foto's ben je weer wat lang. Maar toch vind ik het niet storend en heb niet het idee dat je paard er veel last van heeft.
Op deze foto lijk je wel wat te groot maar op de foto's in je profiel vind ik je nog wel passen
miroxmill
Geplaatst: 22-02-15 23:38
Ik vind het plaatje niet meer mooi, maar ik denk niet dat je je paard er heel veel mee in de weg zit. Maar vind het wel te groot
Anoniem
Geplaatst: 22-02-15 23:40
Tjah weet je wat het is, ik ben me zeer bewust van het verre van ideaal plaatje (ik had nooit verwacht nog eens een pony te kopen, zou eerder zelf zijn gaan zoeken naar een paard van rond de 1.70m).
Maar je loopt tegen een dier aan en je bent verkocht haha
Last ervan lijkt ze ook zeker niet te hebben, ik let ook ernstig op mijn gewicht, heb een max tot wanneer ik erop mag zeg maar en ons volgende paard is een maatje groter haha!
joyenbeau
Geplaatst: 22-02-15 23:42
Op deze foto vind ik het lastig, net iets te groot zou ik zeggen, maar in je profiel zie ik toch een hoop foto's waarbij ik je helemaal niet te groot vind. Als ik jou was zou ik dus gewoon zelf kijken of je je paard ermee in de weg zit. Ik denk dat je er prima nog op kunt rijden.
even off-topic, maar je hebt een erg leuk veulentje
pfoeh robijn blijf het lastig vinden. ik rijd zelf ook een pony en dat past net aan. Maar geel eerlijk zit ik meer met jouw lengte en dan ook het gewicht. ik denk dat dat het wat lastiger maakt .. niet banketstaaf bedoeld maar dat is mijn mening. Dus ik zeg het gaat maar Let op je gewicht en het correct rijden
Ik vind het nog wel kunnen...het is niet het ideale plaatje, maar daar voldoen zoveel ruiters en hun paarden niet aan. En ik denk ook dat je het paard niet in de weg zit
Ik vind het prima passen Je lange benen maken het misschien geen perfect plaatje maar je zit ook nog es flink lang Daarnaast vind ik je paard ook fijn ogen onder het zadel en dat is dan toch iets wat ik liever zie dan het perfecte plaatje