Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
liliekska schreef:Maandag als ik aankom weet ik het niet wss na inchecken 2 uur ongeveer dus, dinsdag na ponyuitleg, die dag wss gereserveerd en daarna 9 uur ( half tien is uitdelen toch?)
Tja ik vind zo'n kleine ook niet erg hoor!
lolove schreef:liliekska schreef:Maandag als ik aankom weet ik het niet wss na inchecken 2 uur ongeveer dus, dinsdag na ponyuitleg, die dag wss gereserveerd en daarna 9 uur ( half tien is uitdelen toch?)
Tja ik vind zo'n kleine ook niet erg hoor!
Kleintjes zijn meestal ook lief! Gewoon lekker ernaast rennen en doen hahah is net zo leuk als er op hoor
liliekska schreef:Haha jah weet ik, maar ik kijk gewoon, Miss wel een middelmaatje zodat me zusje er eventueel misschien op kan, vind zelf eigenlijk het leukst of een grote waar je op kan, of een mini! Hoe groot zijn buddy en fire ongeveer? Herken die namen
liliekska schreef:Haha jah weet ik, maar ik kijk gewoon, Miss wel een middelmaatje zodat me zusje er eventueel misschien op kan, vind zelf eigenlijk het leukst of een grote waar je op kan, of een mini! Hoe groot zijn buddy en fire ongeveer? Herken die namen
lolove schreef:liliekska schreef:Haha jah weet ik, maar ik kijk gewoon, Miss wel een middelmaatje zodat me zusje er eventueel misschien op kan, vind zelf eigenlijk het leukst of een grote waar je op kan, of een mini! Hoe groot zijn buddy en fire ongeveer? Herken die namen
Voor middelmaat of grote moet je wel veel eerder zijn dan 2 uur hoorBuddy is volgensmij best klein, en Fire geen idee xx
liliekska schreef:Oh maar hoef ze niet hoor! Alleen dacht dat ik die namen herkende van 2 kleine meisjes die zeiden: ja wij hebben .... En ..... En we gaan daar en daar galopperen. Maar dat waren dus niet buddy en fire!. Maar hoe laat is inchecken dan? Anders kan je er toch niet al staan?
liliekska schreef:Oh maar hoef ze niet hoor! Alleen dacht dat ik die namen herkende van 2 kleine meisjes die zeiden: ja wij hebben .... En ..... En we gaan daar en daar galopperen. Maar dat waren dus niet buddy en fire!. Maar hoe laat is inchecken dan? Anders kan je er toch niet al staan?