jullie ergste ervaring met penny's

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: jullie ergste ervaring met penny's

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 20:19

Volgens mij trekt dit topic juist penny meisjes aan :') staan me toch een partij ongeloofwaardige verhalen in :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 20:21

VivaLaVida schreef:
Volgens mij trekt dit topic juist penny meisjes aan :') staan me toch een partij ongeloofwaardige verhalen in :')

I second that :')

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 20:27

Haha soms wel .... nou juist waar ik de eennalaatste op reageerde.......

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 20:28

was mee op wedstrijd met een vriendin en daar liep zo'n kind rond die de hele tijd Pappie! riep met dan een klacht of een bevel erachter. Pappie! deze bak is te zwaar, pappie ik wil mijn jas aan. pappie ik mijn jas uit. PAPPIE! pak mijn jas aan!!!!!!!

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 20:28

Haha dat noem ik eerder verwend

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 20:37

Het is verboden om over andere bokkers te praten. Daar kun je een OW of een ban voor krijgen.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 20-01-14 22:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote verwijderd

elainelouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 20:44

Mijn nichtje is ook zo'n schattige penny! Oh wat vind ze het toch geweldig om te vlechten en haar shetje (een ruin) helemaal in het fluoriserend roze te steken _O-

Muffin01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 20:56

shadowismy schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=V8ORK4PkkOY

chek 7.27 en dan effe blijven kijken

is dit een penny hahah

Whahaha! _/-\o_

Dat je zo iets doet is gewoon dom! Maar dat je het dan ook nog op youtube zet is echt hersenloos. :o?

shadowismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 21:10

Muffin01 schreef:
shadowismy schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=V8ORK4PkkOY

chek 7.27 en dan effe blijven kijken

is dit een penny hahah

Whahaha! _/-\o_

Dat je zo iets doet is gewoon dom! Maar dat je het dan ook nog op youtube zet is echt hersenloos. :o?

ja dat weet ik gaat ze ook nog gooien met een appel naar dat paard haha

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 21:11

Echt, mensen zetten nog véél ergere dingen op Youtube, dus ik kijk nergens meer van op :')

shadowismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 21:13

Kirsha schreef:
Echt, mensen zetten nog véél ergere dingen op Youtube, dus ik kijk nergens meer van op :')

jaa ik weet het!! :j |(

shadowismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 21:14

gelukkig zijn er ook lieve penny's zoals een vriendin van mij haar nichtje (4) hellemaal gek van paarden knuffelen en zelfs even borstelen!

Muffin01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 21:21

Kirsha schreef:

dat is waar! Ik begrijp alleen niet waarom mensen dat erop zetten. Dat is toch gewoon vragen om negatieve reacties/commentaar?

Springs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 21:24

Muffin01 schreef:
Kirsha schreef:

dat is waar! Ik begrijp alleen niet waarom mensen dat erop zetten. Dat is toch gewoon vragen om negatieve reacties/commentaar?

Of voor het aantal views, en (negatieve) aandacht natuurlijk.

shadowismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 21:26

ja dat zal nooit iemand snappen
@springs
@muffin01
|(

Talindos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 21:42

Het was maar een appeltje wat volgens mij niet eens raak was.

Springs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 21:43

shadowismy schreef:
@springs
@muffin01
|(

Spoiler:
Misschien het Pennyleger wel }>

Ze vinden het er misschien uitzien als een showtje vrijheidsdressuur of een proef, en willen de hele wereld laten zien hoe goed ze met paarden kunnen omgaan dmv YouTube. Wat ik dan alleen wel raar vind is dat ze door de negatieve reacties nog steeds niet beseffen waar ze mee bezig zijn.

Muffin01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 21:52

Talindos schreef:

Snap ik! Het gaat er ook niet omdat ze een appel gooide, maar dat ze het domme idee krijgen om het op youtube te zetten!
Aangezien je kan verwachten dat je daar niet al te vriendelijk commentaar op krijgt

shadowismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 21:53

Springs schreef:
shadowismy schreef:
@springs
@muffin01
|(

Spoiler:
Misschien het Pennyleger wel }>

Ze vinden het er misschien uitzien als een showtje vrijheidsdressuur of een proef, en willen de hele wereld laten zien hoe goed ze met paarden kunnen omgaan dmv YouTube. Wat ik dan alleen wel raar vind is dat ze door de negatieve reacties nog steeds niet beseffen waar ze mee bezig zijn.

ja dat klopt :)

Talindos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 21:57

Muffin01 schreef:
Talindos schreef:

Snap ik! Het gaat er ook niet omdat ze een appel gooide, maar dat ze het domme idee krijgen om het op youtube te zetten!
Aangezien je kan verwachten dat je daar niet al te vriendelijk commentaar op krijgt

Ik vind de reacties onzin. de meeste kloppen helemaal niet.

Muffin01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 22:03

Talindos schreef:

Mag ik vragen welke je precies bedoelt? Die op youtube of van bokt?
Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik de reacties op youtube wel erg ver vind gaan. (met schelden en benamingen die er gebruikt worden)

ImLucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 22:07

al die verhalen van pennys die er stiekem met andermans paarden vandoor gaan...
moet ik zeggen dat ik het ook wel eens gedaan heb hoor.. maar die stonden bij mij op stalling stonden ik mocht met de shet alles doen en laten wat ik wil maar ik heb het niet altijd gevraagt hoor :o
ik woon op een boerderij heb zelf een Epony (die ik ook kreeg toen ik zn been kon knuffelen en net onder het zadel uitkwam) en er stonden een shet en een welshje (ca 1.20m hoog) ik kon met die shet ook echt alles zelfs voor ik mn eigen pony kreeg... ik mis hem soms nog steeds..
maar goed dat terzijde dit was was dus niet eens een incident met een penny nee dit meisje hat nog niet eens 1 manege les gereden.
ik zat binnen op de computer, hoor ik mn moeder ineens hey betty er zitten buurtkinderen bij die paarden! ik WAT?! ik storm naar buiten razend want het zijn ook niet mijn ponys... en dat buurmeisje hat het in dr domme kop gehaalt om op de shet te gaan zitten... en die is dus echt niet braaf bij beginners... nou hat het buurmeisje de zelfde blonde haaren als me zusje dus ik dacht dat me zusje op de shet zat (die overigens samen met mijn broertje tegen die kinders zat te praten) ik schreeuw keihard: JA WAT DENK JIJ WEL NIET KOM IS VAN DIE PONY AF (nog steeds denkent dat is mn zusje) kind viel van schrik haast van die pony af keek ze op oeps dat is niet mn zusje :oo
nooit meer gezien natuurlijk..

ik hat het er pas met mn hoefsmid over, blijkbaar is iemands paard 'lenen' (joyryden) dus niet verboden als je hem maar weer terug zet...

Talindos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 22:12

Muffin01 schreef:
Talindos schreef:

Mag ik vragen welke je precies bedoelt? Die op youtube of van bokt?
Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik de reacties op youtube wel erg ver vind gaan. (met schelden en benamingen die er gebruikt worden)

Die op yuotube.
Dat vond ik ook maar ook dingen die niet klopten.

Talindos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 22:14

bettyvn schreef:
al die verhalen van pennys die er stiekem met andermans paarden vandoor gaan...
moet ik zeggen dat ik het ook wel eens gedaan heb hoor.. maar die stonden bij mij op stalling stonden ik mocht met de shet alles doen en laten wat ik wil maar ik heb het niet altijd gevraagt hoor :o
ik woon op een boerderij heb zelf een Epony (die ik ook kreeg toen ik zn been kon knuffelen en net onder het zadel uitkwam) en er stonden een shet en een welshje (ca 1.20m hoog) ik kon met die shet ook echt alles zelfs voor ik mn eigen pony kreeg... ik mis hem soms nog steeds..
maar goed dat terzijde dit was was dus niet eens een incident met een penny nee dit meisje hat nog niet eens 1 manege les gereden.
ik zat binnen op de computer, hoor ik mn moeder ineens hey betty er zitten buurtkinderen bij die paarden! ik WAT?! ik storm naar buiten razend want het zijn ook niet mijn ponys... en dat buurmeisje hat het in dr domme kop gehaalt om op de shet te gaan zitten... en die is dus echt niet braaf bij beginners... nou hat het buurmeisje de zelfde blonde haaren als me zusje dus ik dacht dat me zusje op de shet zat (die overigens samen met mijn broertje tegen die kinders zat te praten) ik schreeuw keihard: JA WAT DENK JIJ WEL NIET KOM IS VAN DIE PONY AF (nog steeds denkent dat is mn zusje) kind viel van schrik haast van die pony af keek ze op oeps dat is niet mn zusje :oo
nooit meer gezien natuurlijk..

ik hat het er pas met mn hoefsmid over, blijkbaar is iemands paard 'lenen' (joyryden) dus niet verboden als je hem maar weer terug zet...

Joyrijden _/-\o_
Goede benaming.

Wel vervelend zeg.

jeromyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 22:14

kunnen we terug gaan op het onderwerp van deze topic :P

(niet aanvallend bedoeld)