Schleich Paarden [Deel 10]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

loveislife

Re: Schleich Paarden [Deel 10]

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 21:53

@Yoysiee: iets haha!
ehmm dit:
- deken en halster
- schleich paard
- cado
- deken
- prijs

_Gummybear

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 21:57

mag je zoveel raden dan? anders doe ik dat ook hoor, dan het je vast wel iets goed!! :+

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:01

[quote="daf3"]Jeeeeeh i ame happy!! Whoee :D Heb net de Fjord ( ik geloof zonder aalstreep ) via marktplaats gebietst :D Weet niet of het nou met of zonder aalstreep is. De tietel zegt nee en de foto zegt ja. Maar het is van Peter ofzo. Hij heet als adveteerder schleich-wereld. Is deze betrouwbaar?
Hopelijk kan iemand me snel informelen als dit niet zo is :) Ik heb wel gehoord dat een peter ofzo slecht was toch? of heb ik het nu mis? Hmm nu ik dit zo typ krijg ik mijn twijfels of het om deze peter ging of om een andere. En of het uperhoud een peter is :) Wat moet ik doen? Vragen of hij een foto heeft? Hij heeft wel 2 advertenties maar allebij dezelfde foto's. Een tietel is met aalstreep en eentje zonder maar dezelfde foto |o

Die is betrouwbaar hoor :) Het pas nog een konijn en kat van hem gekocht, ik had gevraagd of er krasjes opzaten, en er zaten wel wat op maar dat maakte voor mij niet uit want ik ben ze aan het repainten :D

Wooh ik heb al vet lang niet gepost! Allemaal nieuwe mensen :P

@lideli, gave halsters bij die LE'S Ik ben verliefd op die oogjes van de LE van de lippizanner merrie <3

Gaaf hoofdstel annickx! Howrse , echt balen van die wedstrijd! Mooie spullen had je, ik was het ook helemaal vergeten.. Ik had al een vet eng spook gemaakt!! -O- :') Gaaaf hoofdstel!!

Mijn repaint is klaar, alleen ik kan als ik een foto maak met m'n mobiel komt die niet op de geheugenkaart te staan en dan kan ik ze niet op de pc zetten :( Ik heb hem nu al ongeveer 2 weken af :=

edit: waarom doet mijn quote het nu weer niet??! :?

luckycharm1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 08:08

ik denk dater tuig maak matriaal in het doosje zit.
of anders snoep
-mobiel
-verzorgingsproducten voor jezelf
-je bewaart je tuig er in

Have

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 15:01

Joepie ! Mn moeder heeft eindelijk nepleer gekocht! (Ja, ja, ik weet het. Ben te lui om het zelf te kopen)Ik ga dus een zadel maken voor de dartmoor merrie. Ik heb nu zelf al een sjabrakje gemaakt van vilt (fijn spul is dat zeg) Lichtblauw, ben dol op die kleur met een logotje erop (gewoon een letter C en anders de V.) Als hij af is laat ik wel foto's zien!

SuuzMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 15:46

Heb een bod van 5 euro op me boomstamhindernis terwijl die maar 3 euro is... Volgens mij een bedrieger of iemand die niet goed leest. ga eens even verder erop in.. @cathyenbeau vilt werkt idd heel fijn :) geen randjes die rafelen en het knipt fijn :D ik gebruik het zelf ook altijd voor dekjes en dekens.

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 16:11

Ik reageer ook maar weer even. :D

Op oneliners reageer ik niet meer, er luisterd toch niemand dus het is verspilde moeite. Daarom gauw een ander onderwerp!

Ik heb inmiddels een martingaal af en heb bijna mijn setje peesbeschermers klaar. Ik moet nog steeds nieuwe lijm, mijn lint word hard en donker en dat vind ik zo vreselijk irritant. Weet iemand goede lijm waarbij dit niet gebeurd en die je kan kopen bij de Action of de Xenos? Hopelijk weet iemand snel het antwoord, dan kan ik zo nog even met mijn vader mee naar het dorp.

Bij de Xenos hebben ze nu wel grijze zakjes met kunstof, in het paars, brons en nog iets, en dezelfde zakjes met suede, wat er heel dun en breekbaar uitziet, dus dat heb ik maar niet meegenomen. Het gewone suede is dus nog niet terug hier. :(
Verder ben ik ook helemaal inspiratieloos, ik heb geen leer, geen goede lijm en maar 1 kleur suede, dus in principe kan ik bijna niks doen...

Oja, ik zal binnenkort even foto's maken van wat ik ondertussen nog meer heb gemaakt.

Have

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 21:05

Hoi! Mijn zadel is af! Ik heb er ong. 3 uurtjes aan gewerkt. Hij is voor mijn doen super mooi geworden aangezien het mijn eerste zadel is. Sorry van de kwaliteit van de foto's :( Ze zijn met mn mobiel gemaakt. Nog tips?

dartmoor merrie met het zadel;
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-Y3ZB3LRT.jpg
zadel(is niet grijs maar zwart nepleer!)
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-QTAFLJ8O.jpg
zadel vanaf de andere kant
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-VR48TT87.jpg
zadel van de voorkant :P
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-36TTBTQ3.jpg
de groom die de pony opzadelt (heb alleen playmobil poppetjes :(
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-LH8MUNTO.jpg
groom die pony opzadelt terwijl de amazone staat te kijken :P
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-3QG3OUEP.jpg

x

pien2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 22:06

Summer2000 schreef:
Ik reageer ook maar weer even. :D

Op oneliners reageer ik niet meer, er luisterd toch niemand dus het is verspilde moeite. Daarom gauw een ander onderwerp!

Ik heb inmiddels een martingaal af en heb bijna mijn setje peesbeschermers klaar. Ik moet nog steeds nieuwe lijm, mijn lint word hard en donker en dat vind ik zo vreselijk irritant. Weet iemand goede lijm waarbij dit niet gebeurd en die je kan kopen bij de Action of de Xenos? Hopelijk weet iemand snel het antwoord, dan kan ik zo nog even met mijn vader mee naar het dorp.

Bij de Xenos hebben ze nu wel grijze zakjes met kunstof, in het paars, brons en nog iets, en dezelfde zakjes met suede, wat er heel dun en breekbaar uitziet, dus dat heb ik maar niet meegenomen. Het gewone suede is dus nog niet terug hier. :(
Verder ben ik ook helemaal inspiratieloos, ik heb geen leer, geen goede lijm en maar 1 kleur suede, dus in principe kan ik bijna niks doen...

Oja, ik zal binnenkort even foto's maken van wat ik ondertussen nog meer heb gemaakt.

ik gebruik bison kit! het lint word niet donker, hard of plakkerig etc. en het lijmt erg goed!
heeeeeeel erg sorry van de oneliner......

anoukk32

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 09:07

Joysieee schreef:
Het raadsel is,wat zit er in dit doosje:
http://i1339.photobucket.com/albums/o71 ... 048291.jpg

Het zwarte vierkantje heb ik er op gezet,want daar stond op wat er in zat

eeeeh...... het paard van Sinterklaas !
hihihih....

ben lang een stillen meelezer geweest maar heb nu weer iets te zeggen

ben lang niet meer aan het schleichen geweest
maar nu toch wat in elkaar gezet een karr setje en dressuur hoofdstel

SuuzMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 12:32

@cathyenbeau Ik vind hem voor je eerste zadel erg mooi gelukt! :) heb je blik in het zadel? ik kan het niet goed zien maar als het zo is probeer dan iets langer randje over te houden dat je erom heen vouwt want het lijkt nu zo alsof het zegmaar nog een beetje eruit steekt oke sorry kan het niet uitleggen xd maar het kan ook door de foto komen hoor ;) Maar ik vind hem echt heel leuk geworden :D

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 13:22

Have

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 16:59

@suuzmickey, ik begrijp wat je bedoeld. In het zadel zit ijzerdraad maar aan de voorkant had ik niet genoeg leer om te vouwen.
@Joysieee, heel leuk gemaakt je stallen! Mischien kan je er nog stro of iets van stalbedekking indoen. Ik vind het stuk van de ruimte voor je stallen erg leeg, maar daar kunnen verschillende smaken in zitten :P
Welke paarden zijn dat? Sammy en Tanja vind ik erg leuke namen :)

Ik heb verder nog een hoofdstelletje gemaakt, laat vanaaf wel foto's zien

x

SuuzMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 18:53

Vandaag samen met me vriendin super veel gemaakt en ben nu bezig met een nieuwe site met allemaal nieuwe producten, laat straks wel wat fotos zien. ben vandaag ook naar xenos geweest en heb rode nep-leer gekocht... Het is volgens mij veranderd want de andere die ik van de xenos had zijn veel harder en minder buigzaam deze zijn een stuk fijner om mee te werken :)

_Gummybear

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 19:57

cool, ik wist niet dat ze dat bij de xenos hebben, misschien heb ik een tip voor jullie, zamel gewoon oude leren jassen in, ben ik ook mee bezig, werkt erg goed! ;)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 21:34

Klein berichtje van mij, er liggen nog steeds PB's in mijn inbox die ik moet beantwoorden van de mensen uit dit topic en ook met betrekking op mijn wedstrijd vandaar dat ik nu even hier post :o Afgelopen tijd is mijn gezondheid een stuk verslechterd en ik kan momenteel vrij weinig tot niks, zelfs Bokt meelezen is even teveel :o De PB's krijgen wel een antwoord, maar dat komt dus wat later.

Voor de rest, de diorama wedstrijd die ik wou organiseren is hierdoor ook voor voorlopig even geschrapt, maar ik hoop hem ergens begin volgend jaar alsnog te kunnen organiseren. Excuses voor het ongemak :o

Nik2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 10:34

joysieee: misschien een de prijs, een schleich dier, niks. :)*

bijna klaar met mijn wedstrijd prijzen. heb ik van alle 3 hun aderes. kan ik het als het klaar is gelijk opsturen :PB

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 17:46

Heb weer 2 repaints afgerond :)

Afbeelding

en
Afbeelding

Hoe vinden jullie ze? Zijn er misschien tips?

@joysieee: Ik denk dat daar een repaint in zit :Y) en dat dat dan de prijs is?

SuuzMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 18:58

klik
vandaag een longeerset gemaakt wat vinden jullie :)

En Natural Horsemanship set alles staat op de link in mijn onderschrift

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 19:04

SuuzMickey schreef:
klik
vandaag een longeerset gemaakt wat vinden jullie :)

En Natural Horsemanship set alles staat op de link in mijn onderschrift

keelriem?
verder prachtig hoor! die eerste
ik heb die NH set nog niet gezien xD

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 19:42

Eindelijk mijn eerste zadel gemaakt:
Afbeelding
met verstelbare beugelriemen en echte zweetbladen
alleen de singelstoten of de singel moet de volgende keer langer,
echt een drama om vast te krijgen nu..

nog andere tips??

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 19:59

Leuk setje hierboven PBL, als ik een tip mag geven?
Wat me op valt is dat de teugels toch nog best pluizig zijn, misschien een idee om daar iets op te verzinnen? misschien bijv. voor de teugels een nepleer strookje gebruiken in dezelfde kleur?

Ik vind de singel erg gaaf, dat hij niet de juiste lengte heeft maakt niet uit, voor het plaatje vind ik hem juist erg mooi zo omdat de uiteinden nu niet zo flapperen.

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 20:15

dank je telpeva,
het hoofdstel is nog gemaakt van ander leer,
heel erg dik leer en idd pluizig
het zadel is gemaakt van heel dun leer en ook erg prettig om mee te werken,
in de toekomst daar wsl ook hoofdstellen van,
maar heb niet zo heel veel,
dit had ik van mijn tante gekregen ;)

Have

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 20:17

@PBL die frontriem <3 Maar wat heeft tie om zn staart? Verder heel mooi setje!
@daf3 misschien nog een keer die onderste repaint overschilderen, of hoort dat zo? Verder wel heel leuk!

Vandaag bezig geweest met de stallen voor mijn paarden. Ze zijn best mooi geworden, ik zal wel foto's maken. Ik wil echt meer schleichpaarden! Ik heb er nou nog maar 8 :( had gehoort dat de hannoveraanse merrie uit de collectie ging? Is dit waar?

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 20:22

dankje :)
dat is een staartbandage, ^^ vv
alleen niet zo'n geschikte staart ervoor

het hoofdstel, dekje en bandages en nog meer zijn voor de ruil met pien
(zadel niet)
ik ga de spulletjes nu inpakken

en dat is de laatste ruil of bestelling die ik doe,
ik ga eerst even dingen voor mezelf maken
en vooral weer proberen te repainten..

(sorry voor deze slowchat)
Laatst bijgewerkt door Palmbierlove op 18-11-12 20:26, in het totaal 1 keer bewerkt