Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb net de Fjord ( ik geloof zonder aalstreep ) via marktplaats gebietst
Weet niet of het nou met of zonder aalstreep is. De tietel zegt nee en de foto zegt ja. Maar het is van Peter ofzo. Hij heet als adveteerder schleich-wereld. Is deze betrouwbaar?
Ik heb wel gehoord dat een peter ofzo slecht was toch? of heb ik het nu mis? Hmm nu ik dit zo typ krijg ik mijn twijfels of het om deze peter ging of om een andere. En of het uperhoud een peter is
Wat moet ik doen? Vragen of hij een foto heeft? Hij heeft wel 2 advertenties maar allebij dezelfde foto's. Een tietel is met aalstreep en eentje zonder maar dezelfde foto 
Het pas nog een konijn en kat van hem gekocht, ik had gevraagd of er krasjes opzaten, en er zaten wel wat op maar dat maakte voor mij niet uit want ik ben ze aan het repainten
Gaaaf hoofdstel!!
Ik heb hem nu al ongeveer 2 weken af 
geen randjes die rafelen en het knipt fijn
ik gebruik het zelf ook altijd voor dekjes en dekens. 

Ze zijn met mn mobiel gemaakt. Nog tips?

Summer2000 schreef:Ik reageer ook maar weer even.
Op oneliners reageer ik niet meer, er luisterd toch niemand dus het is verspilde moeite. Daarom gauw een ander onderwerp!
Ik heb inmiddels een martingaal af en heb bijna mijn setje peesbeschermers klaar. Ik moet nog steeds nieuwe lijm, mijn lint word hard en donker en dat vind ik zo vreselijk irritant. Weet iemand goede lijm waarbij dit niet gebeurd en die je kan kopen bij de Action of de Xenos? Hopelijk weet iemand snel het antwoord, dan kan ik zo nog even met mijn vader mee naar het dorp.
Bij de Xenos hebben ze nu wel grijze zakjes met kunstof, in het paars, brons en nog iets, en dezelfde zakjes met suede, wat er heel dun en breekbaar uitziet, dus dat heb ik maar niet meegenomen. Het gewone suede is dus nog niet terug hier.
Verder ben ik ook helemaal inspiratieloos, ik heb geen leer, geen goede lijm en maar 1 kleur suede, dus in principe kan ik bijna niks doen...
Oja, ik zal binnenkort even foto's maken van wat ik ondertussen nog meer heb gemaakt.
Joysieee schreef:Het raadsel is,wat zit er in dit doosje:
http://i1339.photobucket.com/albums/o71 ... 048291.jpg
Het zwarte vierkantje heb ik er op gezet,want daar stond op wat er in zat
heb je blik in het zadel? ik kan het niet goed zien maar als het zo is probeer dan iets langer randje over te houden dat je erom heen vouwt want het lijkt nu zo alsof het zegmaar nog een beetje eruit steekt oke sorry kan het niet uitleggen xd maar het kan ook door de foto komen hoor
Maar ik vind hem echt heel leuk geworden

Afgelopen tijd is mijn gezondheid een stuk verslechterd en ik kan momenteel vrij weinig tot niks, zelfs Bokt meelezen is even teveel
De PB's krijgen wel een antwoord, maar dat komt dus wat later.

SuuzMickey schreef:klik
vandaag een longeerset gemaakt wat vinden jullie
En Natural Horsemanship set alles staat op de link in mijn onderschrift

Maar wat heeft tie om zn staart? Verder heel mooi setje!
had gehoort dat de hannoveraanse merrie uit de collectie ging? Is dit waar?