jornymarlou schreef:nou... ik ben weer eens te laat!nieuwe?!Hahahah!Misschien moeten we wat paarden adopteren en dan raden hoe oud ze zijn?
Bij deze manege heb ik ooit een keer gekeken, maar het was toch echt te ver weg!Maaar, op de site staan de pony's met leeftijden, mag dat ook
dancer_ schreef:Bij deze manege heb ik ooit een keer gekeken, maar het was toch echt te ver weg!Maaar, op de site staan de pony's met leeftijden, mag dat ook Jaa, leuk! Als we maar foto's hebben!
kunnen we niet gewoon een foto van internet halen en die gene die die foto geplaatst heeft een leeftijd in gedachte houden die jullie moeten raden?
Sjors schreef:kunnen we niet gewoon een foto van internet halen en die gene die die foto geplaatst heeft een leeftijd in gedachte houden die jullie moeten raden? Dat kan ook!
http://crjv.nl/verwijzigingen/Nixin.jpgKen die paarden dus allemaal niet echt goed hoor, dat jullie zo denken van, waauw wat een paarden!
SienenIvo schreef:lovlygirl99 schreef:11?Je had eerst ook 12!Maakt niet uit hoor!kopt verkeert getypt