Schleich paarden [deel5]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Yenthe12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 12:49

@paardengek: Ik maak mijn hooinetjes zo: Ik pak een mandarijnen netje(of een sinaasappel citroen netje) en prop ergens bij de rand een plukje hooi erin. Dan bind ik er heel strak een touwtje om en dan knip ik het vlak boven het touwtje af. En dan een knoopje aan de uiteinde van het touw en ophangen in de stal van je schleich paard!

Roosje01

Re: Schleich paarden [deel5]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-11 13:31

mooie stal egt leuk gedaan!

@palmbier van harte met je verjaardag en je ex merrie ziet er goed uit met die vlecht ben benieuwd naar het eindresultaat.

ff vraagje wil ook gaan proberen om een paardje van stand te veranderen, maar wat kan ik beste doen eerst kaal maken en dan verhitten of eerst verhitten en dan pas kaalmaken?

furyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 13:52

vind breyer niet eens zo mooi, op enkele na.
satchmo is van vorig jaar, maar er zijn er maar 5000 van gemaakt en daarom ook een collectors item

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 15:00

Ik kan nu zeker weten die 4 paardjes overnemen voor 8,50 :):)

Ik ga ook wat playmobil verkopen, dan heb ik weer money voor paardjes

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 15:07

Ik vind breyers wel mooi :D, en je hebt er handige poppen van en die spulletjes lijken zo realistisch. En sommige zadels & hoofdstellen vooral! Maarjaa, ik ga er niet verder over praten anders word het offtopic..

Ik ga strax weer een paar paardjes ophalen, ik vind namelijk de dartmoor hengst en de frieze hengst suupermooi! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 15:23

Wat heb jij allmaal van playmobil wat je gaat verkopen (niet dat ik ga kopen, maar ben gewoon benieuwd xXD)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 15:24

De manege met wat extra's en de boerderij

Andere dingen heb ik 2 jaar geleden al verkocht om de gerbilkooi van 85 eurie aan te schaffen.

Nathas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 16:33

Satchmo is eigenlijk helemaal niet zo duur ik heb hem voor 17 euro inclusief verzending vanuit duitsland...... en ik ben der blij mee nog 8 paarden en dan heb ik ze allemaal het is nu wachten op vrijdag wat ik allemaal voor ij verjaardag krijg :)

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 16:58

ik ben ook beetje op zoek naar satchmo maar hoef hem niet persé te hebben, als ik hem keertje tegenkom en het is een interessante deal dan misschien...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 17:05

Ik ga een verhaal schrijven over mijn schleich manege ;d.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 17:08

Veel plezier!

'Er was eens een manege, niet zomaar een manege, maar een Schleich manege...' :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 17:10

Haha, niet op die manier maar meer met de personage's van mijn manege (ik geef ze namen ;d)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 17:10

Leuk :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 17:17

Hoe vind je dit?:
“Ho Ytsje, ho!” de merrie loopt een paar stappen naar Fiona toe, het meisje grijpt het touw en loopt met de bejaarde fries terug naar de stallen. Ze doet het groene halstertje bij Ytsje af, deze geniet van haar vrijheid en draaft de box weer uit. “Hup, vord!” roept Fiona, ze lokt Ytsje de stal in. “Lukt het?” Fiona draait zich met een ruk om en kijkt in het gezicht van Shanee. “Ytsje mag dan de braafste van de manege zijn, mij heeft ze altijd te pakken!” zegt Fiona maar Shanee ziet dat ze het wel leuk vind.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 17:20

Paardengek0 schreef:
Hoe vind je dit?:
“Ho Ytsje, ho!” De merrie loopt een paar stappen naar Fiona toe, het meisje grijpt het touw en loopt met de bejaarde fries terug naar de stallen. Ze doet het groene halstertje bij Ytsje af, ze geniet van haar vrijheid en draaft de box weer uit. “Hup, vord!” roept Fiona, ze lokt Ytsje de stal in. “Lukt het?” Fiona draait zich met een ruk om en kijkt in het gezicht van Shanee. “Ytsje mag dan de braafste van de manege zijn, mij heeft ze altijd te pakken!” zegt Fiona maar Shanee ziet dat ze het wel leuk vind.

Even wat verbeterd qua spelling :D

Ziet er leuk uit zo :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 17:23

EskeGirl schreef:
Paardengek0 schreef:
Hoe vind je dit?:
“Ho Ytsje, ho!” De merrie loopt een paar stappen naar Fiona toe, het meisje grijpt het touw en loopt met de bejaarde fries terug naar de stallen. Ze doet het groene halstertje bij Ytsje af, ze geniet van haar vrijheid en draaft de box weer uit. “Hup, vord!” roept Fiona, ze lokt Ytsje de stal in. “Lukt het?” Fiona draait zich met een ruk om en kijkt in het gezicht van Shanee. “Ytsje mag dan de braafste van de manege zijn, mij heeft ze altijd te pakken!” zegt Fiona maar Shanee ziet dat ze het wel leuk vind.

Even wat verbeterd qua spelling :D

Ziet er leuk uit zo :j

Dankjewel, ik moet natuurlijk nog veel leren qua schrijven maar ik ben pas 10 (haast 11). Al is dat geen reden dat ik slechter schrijf, het zit niet in de leeftijd, maar in de schrijver. Tenminste.. dat vind ik, zo kan iemand van 9 misschien beter schrijven dan iemand van 15.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 17:25

Qua spelling kan aan de leeftijd liggen, een 8-jarige spelt minder goed dan een 14-jarige.

Schrijven leer je vaak met de jaren, maar we gaan oftopic...

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 17:28

Heb net een advertentie gezien: Fjord met een paar rode vlekjes, Shetlandermerrie en falabella voor 5 euro !

_RMHorse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 18:25

Hoi!
Wat leuk dat verhaaltje @Paardengek0, gewoon door blijven oefenen!
Wat een koopje @EskeGirl

Ik had een vraagje, ik wil graag een stukj kunstgras voor me paardjes (of iets anders? Suggesties)
Maar blijven ze hier goed op staan?

En wie hier heeft allemaal de schleich catalogus?:D di van 20 euro? Een aanrader?

Dankje!

Naomi_JRSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 18:25

EskeGirl schreef:
Heb net een advertentie gezien: Fjord met een paar rode vlekjes, Shetlandermerrie en falabella voor 5 euro !

Leuk!!
Over de rode vlekjes kun je wel weer repainten of kan dat niet?
Maar waar kijk jij?
Op marktplaats of op e bay want ik vind namelijk nooit zulke goedkope advertenties:p

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 19:04

Op Marktplaats

Kom er net achter dat in Belgie is, en alleen ophalen, gaat dus helaas niet door :\

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 19:09

Paardengek0 schreef:
Ja, dat vroeg ik me ook af: hoe heb je die vlecht gedaan? klei gevlochten ofso?

idd klei gevlochten,
ik heb DAS klei,
geinspireerd door deze foto:
Afbeelding
van deze site (al vaker hier genoemd, maar vind ze zo leuk..):
http://pferdeschmiede-repainted-cust.ch ... 79960.html

die van mij ziet er niet helemaal zo uit,
maar vind de mijne ook mooi voor een 1ex..

ik heb kunstgras van de leenbakker, daar blijven ze prima op staan,
maar op die losse matjes van de xenos ofzo, vind ik ze niet zo goed blijven staan..

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 20:02

net even een paar van mijn schleich paarden in de wei gezet en mijn GC naar stal gehaald ;)
in mijn stal heb ik gewoon zelfgeknipte reepjes geel papier liggen..

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 20:21

Ik ben ook helemaal weg van die sitee <3 !

Vandaag 2 paardjes opgehaald. Ik wouw graag; dartmoor hengst & frieze hengst. De dartmoor was er alleen en de fries niet ... Die is nergens meer bij ons in de buurt :n . Dus heb ik maar de dartmoor hengst en dartmoor veulen gekocht.

Ik ga nu weer repainten en custen! ;p

Nathas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 21:02

_RMHorse_ schreef:
Ik had een vraagje, ik wil graag een stukj kunstgras voor me paardjes (of iets anders? Suggesties)
Maar blijven ze hier goed op staan?

En wie hier heeft allemaal de schleich catalogus?:D di van 20 euro? Een aanrader?

Dankje!

Ik heb de catalogus van 20 euro en hij bevalt super goed zoals al eerder in dit topic heb ik recties hierover geplaatst en foto's

En kunstgras heb ik ook en de paarden blijven er super goed op staan heb het kunstgras overgens bij de action gekocht in een rol van 1 bij 1.5 meter