Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paardengek0 schreef:Hoe vind je dit?:
“Ho Ytsje, ho!” De merrie loopt een paar stappen naar Fiona toe, het meisje grijpt het touw en loopt met de bejaarde fries terug naar de stallen. Ze doet het groene halstertje bij Ytsje af, ze geniet van haar vrijheid en draaft de box weer uit. “Hup, vord!” roept Fiona, ze lokt Ytsje de stal in. “Lukt het?” Fiona draait zich met een ruk om en kijkt in het gezicht van Shanee. “Ytsje mag dan de braafste van de manege zijn, mij heeft ze altijd te pakken!” zegt Fiona maar Shanee ziet dat ze het wel leuk vind.
EskeGirl schreef:Paardengek0 schreef:Hoe vind je dit?:
“Ho Ytsje, ho!” De merrie loopt een paar stappen naar Fiona toe, het meisje grijpt het touw en loopt met de bejaarde fries terug naar de stallen. Ze doet het groene halstertje bij Ytsje af, ze geniet van haar vrijheid en draaft de box weer uit. “Hup, vord!” roept Fiona, ze lokt Ytsje de stal in. “Lukt het?” Fiona draait zich met een ruk om en kijkt in het gezicht van Shanee. “Ytsje mag dan de braafste van de manege zijn, mij heeft ze altijd te pakken!” zegt Fiona maar Shanee ziet dat ze het wel leuk vind.
Even wat verbeterd qua spelling
Ziet er leuk uit zo
Paardengek0 schreef:Ja, dat vroeg ik me ook af: hoe heb je die vlecht gedaan? klei gevlochten ofso?
_RMHorse_ schreef:Ik had een vraagje, ik wil graag een stukj kunstgras voor me paardjes (of iets anders? Suggesties)
Maar blijven ze hier goed op staan?
En wie hier heeft allemaal de schleich catalogus?:D di van 20 euro? Een aanrader?
Dankje!