ik haat die link van jou ponylies hoe kom ik daar weer weg
Roosje01
Geplaatst: 15-05-11 14:12
de andere zijn haflinger merrie + hengst en het oude model van de lippizaner hengst die ik dacht ergens in 2002 uitgekomen was. En die moest ik allemaal nog! en ben nog blijer kreeg net mail van mp dat de appaloosa voor 4 euro excl verzend ook van mij is.
Dat word inderdaad volgende maand geen 4 paardjes misschien eentje maar meer nie heb er nu deze maand al 9 ofzo oepsie
Ik heb niks meer over m'n schleich te melden eigenlijk.. ik dénk dat ik mijn Holsteiner veulentje die ik van de rommelmarkt heb gekocht ga verkopen aan iemand hier die hem nog niet heeft, ik vindt hem niet super leuk en spaar toch pas vanaf 2010. Misschien is er iemand die ik er blij mee kan maken en dan vindt ik het zonde om hem hier te houden.
13263 Heeft hele lichte beschadigingen, mijn foto's komen nog. Ik heb geen idee wat ik er voor wil -- ik wil hem eventueel ook ruilen.
Roosje, dat snap ik! Al zou ik hem ook voor je kunnen bewaren.
Heeft iemand voor mij een foto van het oude shetlander hengst model met een falabella of shetlander van nu waar je duidelijk kan zien hoe groot hij is?
Waar halen jullie goedkoop schleich paardies vandaan?
pony_bokt
Geplaatst: 15-05-11 18:10
Ik vindt ze duur maar ik vindt ze zo gaaf . Ik heb er 3 het haflinger veulen De lipizanner hengst De shetlander hengst
Roosje01
Geplaatst: 15-05-11 18:13
Als je dat zou kunne zou dat fijn zijn mandy. Misschien is er nog een veulen die jij moet? Dan kan ik kijken of ze die hier hebben en dan kunnen we eventueel ruilen.
was gister in de winkel en wilde eigenlijk ook de pinto hengst meenemen, maar die waren allemaal beschadigd, het wit had allemaal bruine strepen en aangezien ik zelf er een heb met een halve staart, wilde ik niet nog een beschadigde, maar nu zag ik wel dat die pinto's in de winkel allemaal een maanoog hadden, ik nadenken 'heeft die van mij dat nu ook?' toen kwam ik thuis en toen zag ik dat die van mij dat dus niet heeft..
wie van jullie heeft er wel een pinto hengst met maanoog?
ik ga zoiezo dinsdag weer naar een paar winkels, ik zal daar eens kijken wat daar staat..
net nog eens heel goed naar mijn model gekeken, maar hij heeft ze dus wel, alleen zijn ze niet goed geverfd, het is maar net een dun blauw streepje onder het oog en de rest is zwart
iMandy
Geplaatst: 15-05-11 18:49
Ja de mijne volgens mij ook. Is me niet eens opgevallen dat sommige dat niet hadden. Staat op internet eigenlijk ook alleen maar met zwarte ogen!
Ik keek vandaag even op bol rond voor wat spulletjes (DVDbox en wat spellen) en ik dacht, laat ik eens kijken naar de schleich, als ik dan toch wat wil bestellen dan kan schleich er gelijk bij, maar ze hadden echt níks. 2 paginaatjes schleich o.o
Dat had ik nu ook haithi zat van de week ook te kijke voor een dvd en dacht neem ik paardje erbij maar helemaal niks. En uiteindelijk de dvd die ik wilde voor de helft van de prijs bij blokker gekocht