wie is je lievelings shet uit Ponyparkcity

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: wie is je lievelings shet uit Ponyparkcity

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 18:10

Weet al wat het betekend -

Raar, waar zou die dood moe van moeten zijn dan? Van een beetje worden gepoetst, stukjes wandelen, en lekker slapen in de bak? Ach man, ik rij niet eens op hem, ik heb het laatste weekend een stukje bij ons weitje gestapt en dat was het, dus ik weet niet waardoor hij kapot moe zou zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 18:12

[/quote ]

Nee lieverd ik hou me mond niet. Het is er echt niet zo leuk voor de ponys tot op de dag van vandaag.

Jij wilt gewoon jezelf goedpraten zodat je daar kan fijn blijven rijden en het dierenleed in stand houdt.

Kijk maar zat verhalen van iemand die ook weet hoe het eraantoe gaat.[/quote]

Jaman, ik ga lekker een weekendje daar heen, die pony's af zitten te racen, pony's verlot slaan, pff waar zit je verstand mens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 18:12

Ragdollcat schreef:
Citaat:

Nee lieverd ik hou me mond niet. Het is er echt niet zo leuk voor de ponys tot op de dag van vandaag.

Jij wilt gewoon jezelf goedpraten zodat je daar kan fijn blijven rijden en het dierenleed in stand houdt.

Kijk maar zat verhalen van iemand die ook weet hoe het eraantoe gaat.

Jaman, ik ga lekker een weekendje daar heen, die pony's af zitten te racen, pony's verlot slaan, pff waar zit je verstand mens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 18:16

Ik lach me dood hier, ik rij niet eens in ppc. :')

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 18:16

Hahaha, doet me niks hoor hoe jullie over mij denken, dat staat vrij.

Het is gewoon Ponyonwaardig, mensen die erheen gaan voor de ponys die praten het natuurlijk altijd goed.

Nietes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 18:18

Heus niet elke pony word daar afgeranseld;
ik heb daar ook wel eens gereden en nog nóóit een pony geslagen,
heb dat daar ook niet zien gebeuren....

Burtzle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 19:59

Patricia is 422!

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 22:05

Ragdollcat schreef:

Het is gewoon Ponyonwaardig, mensen die erheen gaan voor de ponys die praten het natuurlijk altijd goed.

Yeah, sure.. :roll:
Ik ga naar ppc om op pony's waar ik veeeel te groot voor ben te galloperen, en ze met een zweep te slaan..
Pff, ga er eerst een keer heen voordat je gaat oordelen over ppc. Er is hele goede controle, en de helft van mensen die naar ppc gaan die ik ken rijdt niet meer, en de rest stapt alleen, op een pony waar ze nog goed op passen. Er zal natuurlijk altijd wel iets niet volgens de regels gaan, maar dat heb je op de meeste maneges ook.

Voor de duidelijkheid: ik rij niet meer, ik wandel alleen, ik geef gewoon om die pony, en ja, ik sta om 6u 'sochtends in de rij voor hem.. Sowhat, als je echt om iemand geeft maakt het echt niet uit, dat je 8uur lang ofzo in een hele gezellige rij staat. Je krijgt er wel voor terug dat je de hele week bij de pony bent waar je het meest om geeft.

Ik ben vanavond erheen geweest, gewoon een avondje, om Talana weer even te zien.. Ik kòn niet eens rijden, ookal zou ik willen, maar toch ga ik erheen.. Jahoor, Sypol_Rawr en ik gaan er alleen maar heen om te rijden, gewoon blijven volhouden!! :roll: Wij weten zelf echt wel beter, en het maakt me ook niet meer uit wat mensen over ppc gaan zeggen.. ;)

LoveMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 22:07

Heb je Talana wel even gehad? :o Hij was vast blij om je te zien! :+:

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 22:09

LoveMickey schreef:
Heb je Talana wel even gehad? :o Hij was vast blij om je te zien! :+:

Hihi dankje <3
Heb hem niet gehad :n
Maar heb wel de hele avond bij hem gezeten in de GS :+:

LoveMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 22:11

Awhh! :+: Ik wil zo graag Garlic weer kunnen knuffelen! ;(

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 22:15

LoveMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 22:18

xXMayaXx schreef:
Aah, snap ik :(:) Wanneer ga je weer?
http://tinypic.com/r/nnvcr6/6
http://tinypic.com/r/c89xi/6 <3
Mis hem nu al.. Heb Garlic volgensmij niet gezien in de gs, heb hem/haar wel gezien in het park, zag er superblij uit, had een heel lief meisje, reed volgensmij niet.. :)

Awhh! Talana houdt echt van je! :+:

Fijn dat ze het goed had *\o/* *\o/* Ik ga miss binnenkort een dagje en heel misschien dit jaar nog een weekje of weekend ofzo :D

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 22:27

LoveMickey schreef:
xXMayaXx schreef:
Aah, snap ik :(:) Wanneer ga je weer?
http://tinypic.com/r/nnvcr6/6
http://tinypic.com/r/c89xi/6 <3
Mis hem nu al.. Heb Garlic volgensmij niet gezien in de gs, heb hem/haar wel gezien in het park, zag er superblij uit, had een heel lief meisje, reed volgensmij niet.. :)

Awhh! Talana houdt echt van je! :+:

Fijn dat ze het goed had *\o/* *\o/* Ik ga miss binnenkort een dagje en heel misschien dit jaar nog een weekje of weekend ofzo :D

Aah leuuk
Ik ga nog heel veel dagjes, een week, misschien 1 of 2 weekendjes, en nog heel veel avondjes :)

LoveMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 22:31

xXMayaXx schreef:
Aah leuuk
Ik ga nog heel veel dagjes, een week, misschien 1 of 2 weekendjes, en nog heel veel avondjes :)

Leuuk! *\o/*
Hoe werkt dat als je een dagje gaat? Ik wil ook een keer een avondje, maar het is vanaf mijn huis 2 uur rijden ;( Volgende keer dat ik ga ga ik samen met een vriendin en gaan we er donderdagavond al staan :o :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 22:35

xXMayaXx schreef:
Ragdollcat schreef:

Yeah, sure.. :roll:
Ik ga naar ppc om op pony's waar ik veeeel te groot voor ben te galloperen, en ze met een zweep te slaan..
Pff, ga er eerst een keer heen voordat je gaat oordelen over ppc. Er is hele goede controle, en de helft van mensen die naar ppc gaan die ik ken rijdt niet meer, en de rest stapt alleen, op een pony waar ze nog goed op passen. Er zal natuurlijk altijd wel iets niet volgens de regels gaan, maar dat heb je op de meeste maneges ook.

Voor de duidelijkheid: ik rij niet meer, ik wandel alleen, ik geef gewoon om die pony, en ja, ik sta om 6u 'sochtends in de rij voor hem.. Sowhat, als je echt om iemand geeft maakt het echt niet uit, dat je 8uur lang ofzo in een hele gezellige rij staat. Je krijgt er wel voor terug dat je de hele week bij de pony bent waar je het meest om geeft.

Ik ben vanavond erheen geweest, gewoon een avondje, om Talana weer even te zien.. Ik kòn niet eens rijden, ookal zou ik willen, maar toch ga ik erheen.. Jahoor, Sypol_Rawr en ik gaan er alleen maar heen om te rijden, gewoon blijven volhouden!! :roll: Wij weten zelf echt wel beter, en het maakt me ook niet meer uit wat mensen over ppc gaan zeggen.. ;)

+:)+ Eey Maya, wanneer gaan we weer eens naar talaan en pooh lekker afracen? lekker op hun kont slaan met de zweep. _O-

naomisnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 22:45

WildJes schreef:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Lijkt deze een beetje op okke?wat vinden jullie?

het lijkt d'r wel op,
maar volgensmij is het hem idd niet.

naomisnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 22:45

Snip is de allerbeste .♥

naomisnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 22:58

oke wie is die ene Ragdollcat? ofzo? , en van wie houdt ze?

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 23:00

Sypol_Rawr schreef:
+:)+ Eey Maya, wanneer gaan we weer eens naar talaan en pooh lekker afracen? lekker op hun kont slaan met de zweep. _O-

:') _O-

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 23:00

naomisnip schreef:

Houdt van niemand, en is er ook nog nooit geweest.

naomisnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 23:04

xXMayaXx schreef:
naomisnip schreef:

Houdt van niemand, en is er ook nog nooit geweest.

zoo!, en ze gaat gewoon oordelen?

mara168

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 00:30

Sorry hoor maar die dag dat ik er was waren er ook mensen die alleen maar gallopeerde enzo. Maar dat zegt niet dat iedereen dat doet ik was met eerst 4 andere meisjes we hebben alleen op het nieuwe gedeelte een stukje gedraaft en verder alleen gestapt gepoetst geknuffeld enzo. Dus oordeel niet zo snel!

Huh donderdaqg avond al gaan maar wat doe je die nacht dan? en hoe kan je een avondje gaan dan staan toch alle pony's in de gs?

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 09:55

Omdat dit topic blijkbaar weer een ruzie-topic wordt zoals het vorige topic hier een slotje.