nienke555 schreef:naarppc schreef:
DJulita vroeg niet of ze paste
Het was toch ook een grapje
I know
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

[/url]
maar het is julliemening natuurlijk
Maestro18 schreef:Het meisje zelf was 2 cm groter als mij en ik rijd er nog niet op omdat Paco am van juni stil staat en pas terug beweegt van woensdag (gistere dus) ik wil hem eerst terug wat losser maken. Ik weeg ook bijna niks btw ik weeg 52 en de eigenaar weegt 65 en reed er nog opmaar het is julliemening natuurlijk
en gewicht is niet alles he._Femkeeex schreef:Maestro18 schreef:Het meisje zelf was 2 cm groter als mij en ik rijd er nog niet op omdat Paco am van juni stil staat en pas terug beweegt van woensdag (gistere dus) ik wil hem eerst terug wat losser maken. Ik weeg ook bijna niks btw ik weeg 52 en de eigenaar weegt 65 en reed er nog opmaar het is julliemening natuurlijk
Ik heb nog helemaal geen mening gegevenen gewicht is niet alles he.
Edit: Trek als je weer is gaat een goede rijfoto van de voorkant, dan kunnen we verder praten.
Annabel schreef:- Geen spring foto's of foto's van de voorkant.
Ik ben niet zo helder vanavond
. Maar wat Femke dus zegt. En ik kan me zelf eigenlijk niet voorstellen dat jij met 1.71 op een pony van (hoogste C-maat) 1,37 past. 
juliedo24 schreef:Ik ben 1.70, op een pony van 1.32:
[ Afbeelding ]
En dat past prima.
Je ziet er niet zwaar uit, maar de pony ook niet stevig. Ik denk dat we echt een foto vanaf de zijkant nodig hebben.
. Maar daar ging het nu niet om.
Maestro18 schreef:Een meisje zegt dat ik te groot ben voor een vrij grote c-pony O.o de schoft weet ik iet precies maar hij is 7 jaar. Ik ben 1m71.
Ik ben zo goed als zeker dat ze jaloers omdat ik de pony mag als verzorgpony en zij niet.
Maar wat zeggen jullie ?
Dit is nog mijn enige foto ben er nog maar 1 keer geweest
[url][ [url=http://i60.tinypic.com/v7toid.jpg]Afbeelding[/url] ][/url]
denk niet dat dat echt om jaloezie gaat..
juliedo24 schreef:Ik ben 1.70, op een pony van 1.32:
[ Afbeelding ]
En dat past prima.
Je ziet er niet zwaar uit, maar de pony ook niet stevig. Ik denk dat we echt een foto vanaf de zijkant nodig hebben.
ik rij nog niet op de pony hij moet terug wat beweging krijgen eerst want hij staat al van juni stil dus eerst heel wat grondwerk en terug wat spieren kweken!