Wat betreft die 160 kg, dat heb ik al toegegeven

Maar ik denk dat er heel veel factoren zijn die bepalen of iets wel of niet past, en dat maar 1 factor gebruiken te kort door de bocht is. Overigens, leuk plaatje, met jou en je paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lieke schreef:Het lijkt wel te passen, alleen twijfel ik of jij goed in het zadel past. Ik kan het alleen niet goed zien op de foto’s. Wel belangrijk om goed naar te kijken, anders belast je de rug alsnog verkeerd.
truus1957 schreef:Lieke schreef:Het lijkt wel te passen, alleen twijfel ik of jij goed in het zadel past. Ik kan het alleen niet goed zien op de foto’s. Wel belangrijk om goed naar te kijken, anders belast je de rug alsnog verkeerd.
Ik snap wat jij bedoelt, zadel lijkt erg klein voor TS. Foto is niet heel goed te beoordelen, maar het lijkt of je strak tegen de lepel aan zit. Verder niks aan te merken op jullie als combinatie. Heel leuk paard en jij bent echt niet te groot of te zwaar
Lieke schreef:Het lijkt wel te passen, alleen twijfel ik of jij goed in het zadel past. Ik kan het alleen niet goed zien op de foto’s. Wel belangrijk om goed naar te kijken, anders belast je de rug alsnog verkeerd.
Cinnepin schreef:prachtig zadel!