Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
prugelpiet schreef:Ik zou ook een maatje groter zoeken. Hoe jammer ook. Hoe oud is deze pony? Hij oogt echt nog ontzettend jong.
truus1957 schreef:Ik zou verder kijken. Vind het niet mooi en je bent eigenlijk te groot. Zadel wordt een probleem begrijp ik. Wat ik zorgelijk vind is het feit dat hij er op verkoopfoto’s zoveel beter uit ziet. Dat is toch ook niet zomaar? Verkoper zal daar best een plausibele verklaring voor hebben, maar dat hebben verkopers meestal
Lekker ff verder zoeken
xTesske schreef:truus1957 schreef:Ik zou verder kijken. Vind het niet mooi en je bent eigenlijk te groot. Zadel wordt een probleem begrijp ik. Wat ik zorgelijk vind is het feit dat hij er op verkoopfoto’s zoveel beter uit ziet. Dat is toch ook niet zomaar? Verkoper zal daar best een plausibele verklaring voor hebben, maar dat hebben verkopers meestal
Lekker ff verder zoeken
Ja vond ik ook erg zorgelijk. Op de verkoop foto’s zag je gewoon een mooie ronde tinker. Ze hebben hem ook nog geen jaar gehad volgens mij. Dus vond het sowieso een vreemd verhaal. Jammer van de leuke pony. Hopelijk vind hij een goed huis bij een kindje ofzo.