Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cynn_x schreef:
Hoe zit ik op me pony ?Nog goed ?
Het is een 4 jarige Welsh Cob merrie.
Ze is weer lekker aan het groeien, en Welsh Cob's zijn redelijk stevig van zichzelf al, maar ik wil het wel eens van jullie horen.
Michelle99 schreef:Cynn_x schreef:
Hoe zit ik op me pony ?Nog goed ?
Het is een 4 jarige Welsh Cob merrie.
Ze is weer lekker aan het groeien, en Welsh Cob's zijn redelijk stevig van zichzelf al, maar ik wil het wel eens van jullie horen.
Kom op zeg! Deze hoeft je niet te vragen. Het past makkelijk!!!
tuinkabouter schreef:idd beetje overbodig lijkt mepas makkelijk
lovelucky schreef:Ik weet niet waarom, maar ik zat nogal te twijfelen. Ik merk met rijden totaal niet dat ik te groot of te zwaar voor haar ben of wat dan ook. Maar was al zo'n tijdje aan het meekletsen in dit topic, dat ik dacht, ik plaats gewoon een foto en dan hoor ik het wel
Oja, ik weet dat mensen denken dat als je twijfelt, dat je dan eigenlijk zowieso te groot/zwaar bent. Maar ik twijfel overal over, dus vandaar:-)
lovelucky schreef:Het is écht een verschrikkelijke foto (na het springen met dressuur zadel ff uitpuffen...
Maar ben ik te groot voor Britt?
superwoman schreef:lovelucky schreef:Ik weet niet waarom, maar ik zat nogal te twijfelen. Ik merk met rijden totaal niet dat ik te groot of te zwaar voor haar ben of wat dan ook. Maar was al zo'n tijdje aan het meekletsen in dit topic, dat ik dacht, ik plaats gewoon een foto en dan hoor ik het wel
Oja, ik weet dat mensen denken dat als je twijfelt, dat je dan eigenlijk zowieso te groot/zwaar bent. Maar ik twijfel overal over, dus vandaar:-)
je bent idd wel wat lang voor de pony. Toch denk ik niet dat je de pony stoort.
Ik kijk ook naar het zadel en op welke plek je zit. Je zit dus goed. Wanneer je zwaarder gaat worden
zal de plek waar je zit ook veranderen (wordt groter en meer naar achter) Dan vind ik het niet meer kunnen.
Ik hoop dat m'n uitleg duidelijk genoeg is
Ninx schreef:lovelucky schreef:Het is écht een verschrikkelijke foto (na het springen met dressuur zadel ff uitpuffen...
Maar ben ik te groot voor Britt?
Nee hoor, je hebt alleen hele lange benen! En daar is iedere vrouw jaloers op![]()
Lekker nog even doorhobbelen!