Ik ben nog aan het denken of ik wel wil gaan kijken.. Vooral omdat ik twijfel of het nog kan.. Met gewicht én lengte.. Ik wil er niet na een jaar al uitgegroeid zijn..

Dus als ik ga kijken.. Plaats ik een foto

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fieeekk schreef:Ben ik te groot voor mijn pony, Nicky ?
Nettieejj schreef:@ MarlinH: het zadel ligt helemaal niet mooi, dus daarom ga ik woensdag een nieuwe kopen!! En dan zal mijn zit enz. ook verbeteren!!
lena_girl schreef:
En ben ik te groot voor 1 van deze 2 ?
karoliena schreef:Fieeekk: Het ziet er zeker niet prettig uit in ieder geval heb je geen foto van de zijkant
Nettieejj schreef:@ MarlinH: het zadel ligt helemaal niet mooi, dus daarom ga ik woensdag een nieuwe kopen!! En dan zal mijn zit enz. ook verbeteren!!
Fieeekk schreef:
Yamcha schreef:Idd Neettiejjj, wees realistisch, en neem je verantwoordelijkheid. Je bent gewoon te groot, en er is geen zadel in de wereld dat daaraan iets kan veranderen.
superwoman schreef:Fieeekk schreef:
Ik vind je veel te groot en te zwaar.
Op de foto lijkt het zadel ook te klein voor jou, maar het is niet helemaal duidelijk.
Bij een passend zadel, moet je een platte hand achter je kont neer kunnen leggen (horizontaal)
Fieeekk schreef:Ik heb al een tijd een nieuw zadel. Dit is ook al een oudere foto. Ik ben trouwens 11 kilo afgevallen: Sonja Bakker dieet.