Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

yousra schreef:Oke, ik zelf weeg 51.5 en ik zag ook hele mooie arabier van 1.55, maar ik was bang dat als ik bijvoorbeeld nog een paar centimeter groei er dan niet meer op pas.
yousra schreef:Oke, ik zelf weeg 51.5 en ik zag ook hele mooie arabier van 1.55, maar ik was bang dat als ik bijvoorbeeld nog een paar centimeter groei er dan niet meer op pas.

superwoman schreef:yousra schreef:Oke, ik zelf weeg 51.5 en ik zag ook hele mooie arabier van 1.55, maar ik was bang dat als ik bijvoorbeeld nog een paar centimeter groei er dan niet meer op pas.
dan kun je misschien beter een groter paardje kopen. Ookal kan hij je dan nog wel dragen, dan ziet
het er idd minder uit. Ook je gewicht zal waarschijnlijk nog veranderen.
Het zou vervelend zijn als je over een paar jaar, toch wedstrijden wil gaan rijden en de combinatie er dus minder uit ziet.
superwoman schreef:robincherra vind ik idd ook wat (te) groot. De beugels op de
juiste maat zal al een stuk beter zijn.
Marigold schreef:ik vind robincherra te groot, ze zit te ver achter in het zadel....
RobinCera schreef:superwoman schreef:robincherra vind ik idd ook wat (te) groot. De beugels op de
juiste maat zal al een stuk beter zijn.
Dit is mijn springbeugelmaat.. had springwedstrijd namelijk

(niks mis mee he! ) Francien_ schreef:Ben ik te groot (voor het nette) voor een vrij stevige haf van 1.43? Ik ben 1.71 en best lange benen. En ik weeg 57/58 kilo.
aerdenhout1 schreef:Francien_ als het de haflinger in je profiel is dan pas je er nog best op hoor! Mens wat ben jij trouwens lenig!!!! Kan ik niet een beetje van je krijgen? anton_love_ ook een leuke combinatie!! Jammer dat je VEEEEELS te zwaar voor hem bent!!! Nee hoor grapje! Dat kan hij gemakkelijk hebben!