Heb jij een instagram account voor je paard?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 11:02

Celine_Famke schreef:
kyrkelover schreef:
Ik ben nu een aantal dagen bezig en het account groeit eigenlijk dagelijks wel. Ben benieuwd tot hoeveel het zal stijgen, voor.nu op naar de 100.volgers. als ik 100 volgers heb zal ik ook meer gaan vloggen eerder niet.

Ik volg jou ook (@friesianfamke)!
Ik volg jullie ook altijd op Bokt en ben echt weg van jouw paardjes <3 Super leuk dat je Instagram heb!

Ik was afgelopen dagen niet zo heel actief dus m'n volgers aantal bleef ook wat stil liggen maar het groeit rustig door tot alweer bijna de 10.000! :)

Jaa ik zag het maar jij hebt wel een heeel pak meer volgers.
Maar goed account moet ook gewoon wat bekender worden vindt wel lastig hoe haha. Ben nog niet zo goed met insta. Op youtube staan honderden filmpjes maar niet echt vlogs.

daphiena

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 13:26

Ik zit vervolgens alweer bijna aan de 25.000 _/-\o_

Sannexspikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 19:48

hallooowww, ik heb een insta: dutchiecanadian en met vriendinnen: (merlebertbart, thelittleponies, my_horse_heaven) heb ik het account: ouramazingponies

Sannexspikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 19:50

Mowgli4 schreef:
Ik ga iedereen terug volgen als iedereen mij ook terug volgt en alle foto's liked. Ik doe terug *\o/*

ja is goed :D :D

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 20:32

Hoe krijgen jullie zoveel volgers joh haha? Ik krijg nooit mensen erbij, zal wel komen door mijn saaie ijslander :')

marshmellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 19:37

Drico schreef:
Hoe krijgen jullie zoveel volgers joh haha? Ik krijg nooit mensen erbij, zal wel komen door mijn saaie ijslander :')

Komt niet door je 'saaie' ijslander die niet saai is, maar komt omdat je je account nog niet zo lang hebt :p
Er zijn maar weinig accounts die binnen een paar maanden super veel volgers krijgen, dat duurt helaas vaak wel ff.
Ik heb nu 'eindelijk' na bijna 3 jaar 14,6K, dus het kan heel lang duren :')

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 19:41

marshmellow schreef:
Komt niet door je 'saaie' ijslander die niet saai is, maar komt omdat je je account nog niet zo lang hebt :p
Er zijn maar weinig accounts die binnen een paar maanden super veel volgers krijgen, dat duurt helaas vaak wel ff.
Ik heb nu 'eindelijk' na bijna 3 jaar 14,6K, dus het kan heel lang duren :')

Hahaha oh god, ik ben ongeduldig :')

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 21:34

Ik ben al meer dan een jaar actief aan het instagrammen en ik heb 'pas' 169 volgers :=

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 21:37

Jodi93 schreef:
Wat leuk! Ik ben ook een actief instagram gebruiker! Onder de naam kwpn_floor. Over mijn 6 jarige merrie die ik aan het beleren ben!!

heee vrouwelijke naamgenoot van mijn shetlander :+ haha ik ga je volgen :) Alleen is floor bij mij voor Floris

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 21:40

Meld me dan ook maar even bij dit topic! :)

Ik heb een leuke verzorgpony waar ik een instagram account voor hem. Volgen is gratis (@my_blackshet) :P Heb inmiddels al 1,4k volgers...

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 21:43

Posten jullie ook wel eens zelf met de pony? Ben er zelf meestal niet zo fan van.

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 21:44

sat_nath schreef:
Meld me dan ook maar even bij dit topic! :)

Ik heb een leuke verzorgpony waar ik een instagram account voor hem. Volgen is gratis (@my_blackshet) :P Heb inmiddels al 1,4k volgers...

Ik kan je niet vinden -O- alleen my_blackhorse

Janinevv soms :') maar vaak ben ik dan volledig makeup-loos en kijk ik echt alsof ik een hele erge kater ben. voornamelijk is floor het model :=

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 23:28

Hoii, ik heb hier echt al heel lang niks meer gepost :') ik ben op t moment aan het proberen om op mn laatste post 500 likes te halen vanwege weddenschap met mn moeder. Zouden jullie misschien willen liken? Mn acc is @those2shets en als je openbaar acc hebt en comment als je gedaan hebt spam ik terug :) alvast supererg bedankt!

Jodi93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 23:59

Janinevv schreef:
Posten jullie ook wel eens zelf met de pony? Ben er zelf meestal niet zo fan van.

Je bedoeld dat je er zelf bij op staat?
ik sta er soms wel bij op. Meestal niet maar soms ook wel. Heb er geen moeite mee en krijg een gelukkig ook geen rare reacties op.

claffdifs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 09:09

Jodi93 schreef:
Janinevv schreef:

Je bedoeld dat je er zelf bij op staat?
ik sta er soms wel bij op. Meestal niet maar soms ook wel. Heb er geen moeite mee en krijg een gelukkig ook geen rare reacties op.

Heb tot nu toe 1 foto waar we samen op sta. Meestal ga k make-up loos en haar in de war naar stal... niet heel charmant voor een instaselfie :D

bertbart

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 16:17

Bedankt voor het volgen allemaal <3 ik heb mijn account nu 1 jaar en 2 maanden en zit in de 4K :) jullie accounts zijn echt leuk!

bertbart

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 16:18

Janinevv schreef:

Ik sta er wel vaak mee op, als ik steiger foto's enz erop zet. Heb ik geen problemen mee :+

Daniquebyoux

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 22:45

Ik ben al 3 jaar actief maar bleef na 2 jaar hangen op 2000 volgers. Dit jaar ben ik enorm gegroeid met hulp van Matilde Brandt en andere fijne en leuke instagrammers. Onderandere Daphbono. Zo kom je toch meer in het licht. Want veel mensen zullen je acc wel leuk vinden maar gewoon niet weten waar te zoeken!

Edit ik zie ook vaak dat veel accs prive zijn maar dat is voor mij vaak al reden om niet te volgen... ik wil zien waarop k abboneer voordat k dat doe

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 17:13

VivaByoux schreef:
Ik ben al 3 jaar actief maar bleef na 2 jaar hangen op 2000 volgers. Dit jaar ben ik enorm gegroeid met hulp van Matilde Brandt en andere fijne en leuke instagrammers. Onderandere Daphbono. Zo kom je toch meer in het licht. Want veel mensen zullen je acc wel leuk vinden maar gewoon niet weten waar te zoeken!

Edit ik zie ook vaak dat veel accs prive zijn maar dat is voor mij vaak al reden om niet te volgen... ik wil zien waarop k abboneer voordat k dat doe

Wat is er zo bijzonder aan Mathilde Brandt dat jij daardoor meer volgers hebt gekregen?
Probeer me ook wat te verdiepen in instagram, maar het vlot niet echt met de volgers.

Ze heeft trouwens wel een hele gave insta!

katja_silke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 12:01

bertbart schreef:
katja_silke schreef:
jaa! @katja_cabbalosdefuego_ :)

KATJAAAA

MERLEEEEE

fleurvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 22:51

Leuk zoveel mensen met een account! :)

Ik zal jullie snel eens volgen! Ik ben trouwens @voskey_ ;)

Daniquebyoux

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 10:35

Janine1990 schreef:
VivaByoux schreef:

Wat is er zo bijzonder aan Mathilde Brandt dat jij daardoor meer volgers hebt gekregen?
Probeer me ook wat te verdiepen in instagram, maar het vlot niet echt met de volgers.

Ze heeft trouwens wel een hele gave insta!

Matilde Brandt heeft zelf 100 duizenden volgers en word gezien als een grote inspiratie. Het moment dat ze jou een shoutout geeft is toch wel een eer en in feite een compliment. Maar dat is niet zo zeer wat haar bijzonder maakt, haar omgang met Batman aan de andere kant.. dát is wat zo bijzonder mooi is.

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 11:36

Hoe werkt dat zon shoutout.
Mijn volgers aantal stijgt langzaam, de fotos van risky worden wel al her en der gebruikt en hebben dan veel reacties en likes.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 11:42

kyrkelover schreef:
Hoe werkt dat zon shoutout.
Mijn volgers aantal stijgt langzaam, de fotos van risky worden wel al her en der gebruikt en hebben dan veel reacties en likes.

Zelfde vraag inderdaad....
Dat wat ze doet bijzonder is, is voor iedereen natuurlijk anders. Ik kijk vooral naar foto's op insta.

Ik ben meer geïnteresseerd in de marketingtechnische kant... :P

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 11:59

Ik blijf al heel lang op 54/55 volgers zitten.

Heb nu 3weken?

Wie helpt mij mee? Ik volg altijd terug :)
@aatheblondies