Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hoe moeilijk t ook is om n paardje los te laten eigen veiligheid gaat voorop en misschien over enkele weken eens proberen als de eigenaar m wilt verkopen aan je of niet voor n normale prijs anders toch het advies om een ander paardje te kijken hoe moeilijk ook.. russel schreef:Kennelijk ken jij de familie van de ex van ts en hoeft ze dus niet in de rats te zitten. Fijn!
Ts succes, hoop dat je snel de pony op jouw weitje hebt staan.
Kwanyin schreef:108078 schreef:Dan heb ik toch een vraag.. Eigenaar ben je toch door overdracht? Als jij bijvoorbeeld een dvd speler op je verjaardag krijgt, ben je ook eigenaar geworden. In mijn ogen heeft die overdacht toch plaatsgevonden?
Tja, in theorie zou dat wel eens kloppen. Maar het probleem is dat je daar geen bewijzen van hebt, en al helemaal niet als er nooit geld is overgeschreven of een leveringsbon/contract getekend.
Stel dat ik jou een DVD-speler gratis zou geven(waarvan ik in dat geval bewijs heb dat ik hem in de winkel gekocht heb). Ik kan zo gemeen zijn om een maand later te roepen "jamaar, ik heb jou die DVD-speler geléénd, ik heb nooit gezegd dat jij hem mocht houden!". Of nog veel erger "Jij hebt die dvd-speler gewoon van mij afgepakt, je hebt hem gestolen!" . Dan wordt het een welles-nietes spelletje en is het maar de vraag wie ze gaan geloven.
Het kan goed zijn dat die mensen tegen de TS hebben gezegd: hier, de pony is van jou. Jij bent vanaf nu de eigenaar. Maar, diezelfde mensen zullen straks tegen de politie zeggen: "Zij de eigenaar? Dat hebben wij nooit gezegd hoor! Ze mocht er alles mee doen ja, maar dat is nu gedaan. Ze heeft het weer verkeerd begrepen!" Dan is het voor de politie ook uitzoeken wiens woord nu waar is. En dan kan het zijn dat de politie alsnog in het voordeel van de andere partij spreekt.
Mioux schreef:russel schreef:Kennelijk ken jij de familie van de ex van ts en hoeft ze dus niet in de rats te zitten. Fijn!
Ts succes, hoop dat je snel de pony op jouw weitje hebt staan.
Nou russel je doet net alsof jij alles weet, en als iemand niet met je eens is gedraag je je als 11 jaar met zo antwoord.
Er is bij jouw nooit een tussenweg, het is altijd Mijn mening en Mijn mening alleen.
Je scheert kampers nogal over 1 kam met je post en vind ik niet kunnen. Er zijn ook zat "normale" mensen met wie je geen ruzie moet hebben en die je met de grond gelijk kunnen maken.
xAnnouk schreef:Ik denk dat als sharon langs gaat het dan toch wel gevaarlijk wordt...
Omdat ze al achter (ik gok samantha?) aan zijn gegaan, en ik denk dat dat geen grapje was.
Het is veiliger om een brief te sturen maar ik denk dat ze net zoals tiffany zegt hier niet blij mee zullen zijn.
Toen ik mee ging met jou een keer, toen waren ze heel aardig
Tiffany schreef:xAnnouk schreef:Ik denk dat als sharon langs gaat het dan toch wel gevaarlijk wordt...
Omdat ze al achter (ik gok samantha?) aan zijn gegaan, en ik denk dat dat geen grapje was.
Het is veiliger om een brief te sturen maar ik denk dat ze net zoals tiffany zegt hier niet blij mee zullen zijn.
Toen ik mee ging met jou een keer, toen waren ze heel aardig
Dat stukje heb ik even gemist? Achter samantha aangingen? Was hier een aanleiding voor en en wat is er achter aan gaan?
Weet je even makkelijk gezegd hoor, maar een mens valt niet zomaar een 14 jarig meisje aan, die een normaal gesprek wil komen voeren. Hoogstens als ze echt kwaad worden kunnen ze dreigingen uiten, of in het allerergste geval je een mep verkopen. Heb je wel meteen iets aantoonbaars voor de politie![]()
Nee echt Sharon jou eigen veiligheid gaat voor op maar ik denk dat ze door een brief minder amused zijn en je minder kans krijgt op Tuck dan dat je langsgaat.