Help,Tucker inneens niet meer van mij?!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 10:39

Ik ken ook kampers al jaren en vind ene kant iets overdreven hoor, het zijn heel reeele mensen als je gewoon normaal praat en met ze omgaat. Ja je moet ze niet tegen je hebben, maar om TS nou gelijk bang te maken met doden lijst en onderduiken vind ik wat ver gaan...
En het maakt echt niet uit of je vrouw bent of niet, opt kamp zijn vaak vrouwen de hoofd van t gezin in en om de caravan/challet etc. Dus daarom juist verstandig om met een ouderlijke vrouw van t kamp te praten die zijn ook vaak de baas in t kamp..

Anoniem

Re: Help,Tucker inneens niet meer van mij?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 10:42

Ik geef een voorbeeld, dacht dat jij dat wel zou snappen. Er is dus nu ruzie tussen de familie van haar ex en haar en dat moet je niet te min opvatten.

Met kampers kun je prima omgaan, ken er zelf ook hoor, maar ze hebben een andere mentaliteit en ruzies moet je op hun nivo oplossen en niet op jouw nivo, dat verlies je...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 10:44

Anne_GTI schreef:
Goed advies Russel.

Persoonlijk zou ik als ouder zeggen vergeet die pony en zorg dat je nooit weer met hun in aanraking komt.

Maar kennelijk kan ze dat niet! hoewel dat het allerbeste is.....

Heb nog wel een hele leuke shet voor ts.....maar ja loslaten is niet altijd makkelijk.

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 10:44

Mioux, ik snap je punt alleen weten wij niet met wat voor mensen ts te maken heeft.
Ik geloof ook niet dat ze een meisje van 14 (sorry als ik het verkeerd heb) 16 wat aan zullen doen. Maar je kan beter het zekere voor het onzekere nemen.

Als ts denkt dat ze normaal met die mensen in gesprek kan gaan moet ze het doen, als ts er geen goed gevoel bij heeft kan ze beter de pony loslaten.

Zelf heb ik het idee dat ts haar beslissing al heeft gemaakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 10:47

Jarenlang gepest kan ze wel krijgen....overigens heb ik vlak bij een kamp gewoond en die namen wat ze wilden, namen wei, namen pony en paarden en daar ging je niet tegenin anders ging de fik er in en daar zit je niet op te wachten....is ook een bekende famile......ook in nieuws geweest....niet alle families zijn zo...maar ex of oom, weet even niet meer heeft al naam bij politie...dus ...lees even terug bij haar berichten..

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 10:48

Ik ga met Russel mee,er zijn kampers en kampers,goede en slechte.
Ik ben alleen nog goede kampers tegen gekomen.
En dat met die dodenlijst is waarheid.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 10:50

Ik vind t alleen gelijk zwaar tillen als men dr "bang" wilt maken met doden lijst en onderduiken, je kan t ook anders vermelden met waarschuwen.
Ik weet best hoe kampers ruzie maken en t oplossen, heb ik ook gezien en ben ook ooit geholpen door t kamp met n ruzie met n ex die me lastig viel en auto bekraste van me ouders. Dus ik weet best hoe t gaat en kan gaan.

En dat gevoel heb ik ook tiffany :) Hoe moeilijk t ook is om n paardje los te laten eigen veiligheid gaat voorop en misschien over enkele weken eens proberen als de eigenaar m wilt verkopen aan je of niet voor n normale prijs anders toch het advies om een ander paardje te kijken hoe moeilijk ook..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 10:52

Kennelijk ken jij de familie van de ex van ts en hoeft ze dus niet in de rats te zitten. Fijn!

Ts succes, hoop dat je snel de pony op jouw weitje hebt staan.

sharontucker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-12 10:54

Ook deze kamper familie is op het nieuws geweest :=
Agja,ik heb inderdaad mijn keuze al gemaakt en dat is dat ik nog geen afstand wil doen van Tuck.
Misschien ben ik nu eigenwijs maar ik weet zeker dat er vast wel een manier is om haarvterug te krijgen.. :o

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 10:55

Dan wens ik je heel veel geluk.
We hebben je in ieder geval gewaarschuwd.

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 10:55

Weet je Mioux en Russel hebben allebei gelijk hoor, er zijn kampers die maken je tot de grond kapot en er zijn ook kampers waarmee je het "gewoon" kan uitpraten. Je weet alleen niet tot welke van de twee deze familie behoort en het is een behoorlijk risico.

Wel denk ik dat je met praten verder komt dan een aangetekende brief.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 10:57

@Tiffany
Ze zijn al in het nieuws geweest zegt de ts.
Dat zal niet in een spel programma zijn geweest.

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 10:57

Sharon het is je eigen keus en van ons allemaal ken jij deze mensen het beste,

Heb je al een plan hoe je het gaat aanpakken dan? En hoe staan jou ouders er tegenover? En was je nog bij de toezichthouder geweesd?

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 10:58

gohya schreef:
@Tiffany
Ze zijn al in het nieuws geweest zegt de ts.
Dat zal niet in een spel programma zijn geweest.

:') lingo?

Nee zonder gekkigheid ik ben het echt wel met jullie eens hoor, maar ik denk dat ze meer problemen krijgt met juridishe stappen dan dat ze op een normale manier even langsgaat..

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 10:58

russel schreef:
Kennelijk ken jij de familie van de ex van ts en hoeft ze dus niet in de rats te zitten. Fijn!

Nou russel je doet net alsof jij alles weet, en als iemand niet met je eens is gedraag je je als 11 jaar met zo antwoord.

Er is bij jouw nooit een tussenweg, het is altijd Mijn mening en Mijn mening alleen.

Je scheert kampers nogal over 1 kam met je post en vind ik niet kunnen. Er zijn ook zat "normale" mensen met wie je geen ruzie moet hebben en die je met de grond gelijk kunnen maken.

108078

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 10:59

Kwanyin schreef:
108078 schreef:
Dan heb ik toch een vraag.. Eigenaar ben je toch door overdracht? Als jij bijvoorbeeld een dvd speler op je verjaardag krijgt, ben je ook eigenaar geworden. In mijn ogen heeft die overdacht toch plaatsgevonden?

Tja, in theorie zou dat wel eens kloppen. Maar het probleem is dat je daar geen bewijzen van hebt, en al helemaal niet als er nooit geld is overgeschreven of een leveringsbon/contract getekend.

Stel dat ik jou een DVD-speler gratis zou geven(waarvan ik in dat geval bewijs heb dat ik hem in de winkel gekocht heb). Ik kan zo gemeen zijn om een maand later te roepen "jamaar, ik heb jou die DVD-speler geléénd, ik heb nooit gezegd dat jij hem mocht houden!". Of nog veel erger "Jij hebt die dvd-speler gewoon van mij afgepakt, je hebt hem gestolen!" . Dan wordt het een welles-nietes spelletje en is het maar de vraag wie ze gaan geloven.

Het kan goed zijn dat die mensen tegen de TS hebben gezegd: hier, de pony is van jou. Jij bent vanaf nu de eigenaar. Maar, diezelfde mensen zullen straks tegen de politie zeggen: "Zij de eigenaar? Dat hebben wij nooit gezegd hoor! Ze mocht er alles mee doen ja, maar dat is nu gedaan. Ze heeft het weer verkeerd begrepen!" Dan is het voor de politie ook uitzoeken wiens woord nu waar is. En dan kan het zijn dat de politie alsnog in het voordeel van de andere partij spreekt.

Dat is zeker moeilijk te bewijzen, maar als ik me goed herinner waren er toch 2 meisjes bij met veulens die ze ook van hun gekregen hadden?

Toch denk ik dat het nu niet veel zin heeft om naar juridische bewijzen te kijken. Als deze mensen jou brief of dergelijke negeren, en jij/moeders wilt/kunt geen stappen ondernemen, heeft het totaal geen nut. Dan heb je veel moeite gedaan voor niets.

Dat jij zelf al twijfelt over jouw pony terug halen, zegt eigenlijk ook al genoeg. Eerder gaf ik het advies om Tucker te verplaatsen, dat zou ik jou nu niet meer aanraden. Van dat geld wat je gespaard hebt, kun je beter een andere leuke shet kopen.
Als je toch Tucker terug wilt, zou ik zoals Tiffany zegt, ook voor het praten gaan. succes !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 11:00

Eerst gewoon praten......dan pas juridisch, maar weet dat ze dan laaiend zullen worden.....en ik weet niet of je dan je pony op zijn rug terug vind.....succes

xAnnouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 11:01

Ik denk dat als sharon langs gaat het dan toch wel gevaarlijk wordt...
Omdat ze al achter (ik gok samantha?) aan zijn gegaan, en ik denk dat dat geen grapje was.

Het is veiliger om een brief te sturen maar ik denk dat ze net zoals tiffany zegt hier niet blij mee zullen zijn.

Toen ik mee ging met jou een keer, toen waren ze heel aardig :)

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 11:01

Sharon, doe het alleen nooit achter de rug van je ouders om! . Betrek hun er bij als je dingen wilt doen, zelfs al is het maar een briefje sturen of eens langsgaan om te onderhandelen. Zij zijn namelijk verantwoordelijk voor jou. En zij horen er ook van op de hoogte te zijn dat de kans bestaat dat hun auto binnenkort bekrast wordt of erger. Ik weet niet of ze dat risico willen nemen, maar de veiligheid van jou en je ouders staat toch nog altijd boven een pony.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 11:03

Ik zou zowiezo als 14 jarige nooit zoiets doen zonder ouders, maar dan vanaf begin al niet... Je ouders blijven verantwoordelijk voor je en horen inderdaad zoals kwanyin zegt alles te weten..
Kan je niet met je ouders overleggen om een ander shetje of klein ponytje aan te schaffen ? Ook al is het niet Tucker, dan kan je het wel je eigen noemen en dergelijke zonder problemen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 11:04

Mioux schreef:
russel schreef:

Nou russel je doet net alsof jij alles weet, en als iemand niet met je eens is gedraag je je als 11 jaar met zo antwoord.

Er is bij jouw nooit een tussenweg, het is altijd Mijn mening en Mijn mening alleen.

Je scheert kampers nogal over 1 kam met je post en vind ik niet kunnen. Er zijn ook zat "normale" mensen met wie je geen ruzie moet hebben en die je met de grond gelijk kunnen maken.

Nee ik weet nl niks hierover, daarom geef ik ook advies om via bemiddeling dit op te lossen....ik weet niet wie deze fsmilie is..... En er zijn bar slechte families...ken nl wel de fiets van terugnemen eigen paard, een week lager lag hij dood in de wei.. Een gewaarschuwd mens telt voor 2 .

Ik ben nl niet zo naif als het met mensen te doen is...helaas, zeker niet als het om eer gaat en kampers hebben een eergevoel die wij niet kennen.

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 11:05

xAnnouk schreef:
Omdat ze al achter (ik gok samantha?) aan zijn gegaan, en ik denk dat dat geen grapje was.

Het is veiliger om een brief te sturen maar ik denk dat ze net zoals tiffany zegt hier niet blij mee zullen zijn.

Dat stukje heb ik even gemist? Achter samantha aangingen? Was hier een aanleiding voor en en wat is er achter aan gaan?

Weet je even makkelijk gezegd hoor, maar een mens valt niet zomaar een 14 jarig meisje aan, die een normaal gesprek wil komen voeren. Hoogstens als ze echt kwaad worden kunnen ze dreigingen uiten, of in het allerergste geval je een mep verkopen. Heb je wel meteen iets aantoonbaars voor de politie :')

Nee echt Sharon jou eigen veiligheid gaat voor op maar ik denk dat ze door een brief minder amused zijn en je minder kans krijgt op Tuck dan dat je langsgaat.

sharontucker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-12 11:05

Ik heb de toezichthouder gesproken ja,politie is weer geweest.
Hij krijgt morgen (als de stal niet weg is) een procesverbaal.
Ik moet Tuckers oog gaan verzorgen,nou ben er wel even tegenin gegaan :=

xAnnouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 11:06

Tiffany schreef:
xAnnouk schreef:

Dat stukje heb ik even gemist? Achter samantha aangingen? Was hier een aanleiding voor en en wat is er achter aan gaan?

Weet je even makkelijk gezegd hoor, maar een mens valt niet zomaar een 14 jarig meisje aan, die een normaal gesprek wil komen voeren. Hoogstens als ze echt kwaad worden kunnen ze dreigingen uiten, of in het allerergste geval je een mep verkopen. Heb je wel meteen iets aantoonbaars voor de politie :')

Nee echt Sharon jou eigen veiligheid gaat voor op maar ik denk dat ze door een brief minder amused zijn en je minder kans krijgt op Tuck dan dat je langsgaat.

Staat in de OP ;)

Ja sharon, je moet echt voorzichtig doen, wil je niet zomaar kwijt meid!

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 11:06

maar de politie helpt niet met tucker weghalen? hoe moet je nu het oog gaan verzorgen dan ?