Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
daf3 schreef:Maar moet dat andere oog dan bruin? Of ook blauw? Wat is mooier denk je? Zou ik de hoefjes zo gelig laten of veranderen in bijvoorbeeld grijs?
Heb zojuist wat plaatjes op google zitten bekijken en je ziet vooral bonte paarden met lichtgekleurde hoeven (wanneer ze een wit been hebben hebben ze vaak een lichte hoef, en donkere benen hebben vaak een donkere hoef) maar er staan ook plaatjes van donkere hoeven onder witte benen, lijkt me dat het dus allebei kan. Misschien is het zwart gemaakt met een een speciaal smeerseltje oid voor de show, maar dan nog... als het blijkbaar in het echt gewenst is qua kleur, dan zal het ook niet misstaan op je model! hoefkleuren kunnen dus allebei
wat je wilt!

Telpeva schreef:Tjonge jonge gaan we weer beginnen over na-apen... hou op schei uit.
Na-apen doen we allemaal, jij zelf ook annickx... of wou je beweren dat je zadels, hoofdstellen, halsters en what not allemaal zelf bedacht hebt.. nee, die zijn al honderden, sommige varianten zelfs al duizenden jaren in gebruik. Wij (jij ook) apen allemaal na van deze 'echte' voorbeelden om kleine miniatuurversies te maken.
De modelpaard hobby, en daarmee bedoel ik het schilderen, het namaken van tuig, boetseren, alles, was al lang en breed verzonnen al voordat jij of ik of wie dan ook hier in dit topic nog maar geboren was. Doe nou ajb niet alsof je het zelf allemaal uitgevonden hebt, want dat ís gewoon niet zo.
Ik zei alleen maar dat ze gewoon echt alles letterlijk precies hetzelfde maakt. Eerst had ze wel haar eigen 'stijl' maar toen voegde ze mij toe en toen was alles precies op dezelfde manier gemaakt als bij mij
Dat viel me gewoon op, verder niet want ze doet niet gemeen tegen mij ofzo.
ben nu bezig met een bestelling van 56,19 (uit mn hoofd)
Een exclusieve, voor de verkoop (hoogste bieder)
Daar baal ik erg van. Heeft iemand een idee (of ervaring) hoelang dat kan duren? Want ik wacht al meer dan een week en heb al wel betaald enzo.
Telpeva schreef:Klopt, toen Roosje en ik bij MPV hadden besteld duurde het precies een week tot ik het pakketje binnen had, het pakketje stond namelijk op mijn naam (volgens mij had ik het op een woensdag besteld en de woensdag daarop binnen gekregen, zoiets was het geloof ik)
misschien komt dat door het pinksterweekend 
Jasjee schreef:mooie paardjes heb je ik heb er 19 jij?

elinevandijk schreef:Jasjee schreef:mooie paardjes heb je ik heb er 19 jij?
ik zie dat je nieuw bent maar het bericht dat je plaatst is een oneliner en die zijn niet toegestaan!
zorg ervoor dat het bericht echt iets toevoegt aan het topic en niet alleen aan een persoon gericht is!
p.s. hier is laatst een grote discusie over geweest!
dit is trouwens ook een onliner, dus laten we alleen gaan temmen, maar niet reageren.... Of eeb pb the sturen...
dus waarschijnlijk krijg je het dan morgen.
Ik zal wel eens kijken of dat leuk staat

zo ook met gespen, D ringen, bitten, and so on.
als er hier nu toevallig iemand zit die wél weet hoe dat moet, dan hoor ik dat graag