Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
daf3 schreef:Maar moet dat andere oog dan bruin? Of ook blauw? Wat is mooier denk je? Zou ik de hoefjes zo gelig laten of veranderen in bijvoorbeeld grijs?
Telpeva schreef:Tjonge jonge gaan we weer beginnen over na-apen... hou op schei uit.
Na-apen doen we allemaal, jij zelf ook annickx... of wou je beweren dat je zadels, hoofdstellen, halsters en what not allemaal zelf bedacht hebt.. nee, die zijn al honderden, sommige varianten zelfs al duizenden jaren in gebruik. Wij (jij ook) apen allemaal na van deze 'echte' voorbeelden om kleine miniatuurversies te maken.
De modelpaard hobby, en daarmee bedoel ik het schilderen, het namaken van tuig, boetseren, alles, was al lang en breed verzonnen al voordat jij of ik of wie dan ook hier in dit topic nog maar geboren was. Doe nou ajb niet alsof je het zelf allemaal uitgevonden hebt, want dat ís gewoon niet zo.
Telpeva schreef:Klopt, toen Roosje en ik bij MPV hadden besteld duurde het precies een week tot ik het pakketje binnen had, het pakketje stond namelijk op mijn naam (volgens mij had ik het op een woensdag besteld en de woensdag daarop binnen gekregen, zoiets was het geloof ik)
Jasjee schreef:mooie paardjes heb je ik heb er 19 jij?
elinevandijk schreef:Jasjee schreef:mooie paardjes heb je ik heb er 19 jij?
ik zie dat je nieuw bent maar het bericht dat je plaatst is een oneliner en die zijn niet toegestaan!
zorg ervoor dat het bericht echt iets toevoegt aan het topic en niet alleen aan een persoon gericht is!
p.s. hier is laatst een grote discusie over geweest!