met licht blauwe nagellak, de iris is met zwarte nagellakt tippainter.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
moet alleen even naar de winkel nieuwe stukjes leer halen, dan haal ik ook meteen zwart en oranjebruin erbij.
: http://hetschatkamertje.weebly.com/ Zelf een tema kiezen. En foto's toevoegen gaat ook heel snel.
Ik ben net terug van de winkel met nieuwe stukjes leer, volgens mij is dit wat ik gebruik ook nep leer. Echt leer kan ik ook aan komen maar dat wordt een stuk prijziger, en heb ik ook niet in huis momenteel.

ik ga het pas verkopen wanneer de frontriem ook mooi is, anders vind ik het zonde
het moet wel mooi zijn.

kritiek of commentaar op de prijs mag, mag ook per PB, afdingen mag ook, kijk maar! want als het te duur is en ik niks verkoop, da's ook weer niet de bedoeling natuurlijk 
als je hem te hoog vind en je een ander bedrag in je hoofd hebt dan hoor ik het wel.

Telpeva schreef:@PBL
Met bruin op zwart schilderen heb ik geen probleem, het is wat donker maar dit kan je verhelpen door een 2e laag verf, of een fellere kleur bruin te nemen. Blauwe ogen heb ik geen ervaring mee, nog nooit geprobeert. En dat witte stipje doe ik ook, heb je een reden waarom je dit niet meer doet?

marrit_tara schreef:waar halen jullie suede om dekens te maken en hoe maken je peesbeschermers ??
is ook superleuk,, dan maak je bij de borstsluiting een drukknoopje o.i.d. en als singen kan je klitteband opplakken/naaien

Als het allemaal lukt kom ik hem showen. Mijn vader gaat morgen op z'n beste Duits even voor mij bellen